Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058946 Mannen

• Auteur

Hallo

ik ben de laatste tijd wat meer bezig met hyves,forum,msn
    Mijn man word hier stapelgek van heb ik de enigste man die mijn verslaving niet begrijpt ?
    Hij vind ons met elkaar maar een stelletje mutsen bij elkaar
    nu zegt die vraag eens of die andere vrouwen nog tijd voor hun mannen overhouden ( hij heeft het zo slecht klaag, klaag )
    dusse nog meer mannen die er niets van begrijpen ?
    Groetjes Monique

#3838447 Quote

wel commentaar…
    Dus ik ga maar even afsluiten en naast hem zitten.
    haha

#3838452 Quote

mijn man vind t niet erg.heeft hij eindelijk even rust zegt hij hier voor de grap
    overdag is mn man t grootste deel werken en als hij thuis is zit ik alleen op t forum als hij ook achter de pc zit,zn spel te spelen (call of duty).savonds kijkt mn man vele naar csi,ncis,the unit nu…en ik hou daar niet zo van,dus kruip ik weer lekker achter de pc.soms vraagt hij weleens;kom je ff wat drinken ofzo en dat doen we dan ff samen.als hij dan weer verdiept raakt in de series schuif ik weer een stoeltje op.geen klachten dus.
    groetjes karin

#3838483 Quote

mijn vriend heeft zelf ook een verslaving:playstation 3!!!!!!
    die had hij al vlak na de geboorte van brian gekocht en ik was er echt super op tegen.
    wij hadden daar (bijna) iedere dag ruzie over.
    maar toen ik me meer in deze site had verdiept had ik er ook een verslaving bij.dus mijn vriend vind het niet erg,want nu kan hij (zonder ruzie en gezeur van mijn)gaan playstationen

groetjes kim

#3838500 Quote

mijn man is blij dat ik achter de pc zit dan heeft hij de afstandsbediening hahaha de zeurpiet

#3838611 Quote

Tsja… als je 2 tv's hebt dan ben je altijd in control. Dus daar is hij al aan gewend.
    Dat wordt toch echt een laptop kopen ben ik bang….

#3838524 Quote

gisteren toen ik op het forum zat, zat johan ff te klagen. Meestal vindt hij het wel leuk voor me. hij gaat dan op de Wii (games hehehe) en als hij achter de laptop wil, ga ik ff op de Wii.

ben ook verslaafd aan het forum, maar hij vind het niet zo erg. want zoveel tijd hebben we niet om te onspannen. Dus de op de Wii zitten we ook niet zo vaak.

groetjes Rosita

#3838536 Quote

Mijn man vindt het niet erg, vindt het wel leuk. Hij klaagt alleen als ik er achter zit en hij de laptop wil hihi.

groetjes

#3838543 Quote

hihi, mijn man zeurt meer over msn dan over het forum, maar gisteravond heb ik hem even laten msnen en dat vond hij toch ook wel leuk!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen