Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058949 Dit Geloof Je Nooit

• Auteur

Ik ben sinds deze week aan het werk ( 12 uur meer dan genoeg hihi) en laatst was ik dus aan het werk kom ik thuis zegt mijn man je heb wat gemist……. hij zei eten   ( ik wilde al ontslag nemen ) vandaag moest ik weer werken en hij was bij mijn moeder ( daar had ik het niet tegen verteld omdat ik dacht dat mijn man me in de maling nam ) wat denk je hebben OPA & OMA het allebij 2 keer gehoort!!!!

Dus niet eerst mama of papa maar………. eten het moet toch niet gekker worden. Ik wist wel dat Joey een vreet zak was maar dat het zo erg met hem gesteld was had ik niet verwacht hahaha mafkees

Wel een beetje jammer dat ik het weer moet missen

#3838485 Quote

is inderdaad jammer dat je het hebt moeten missen,maar dalijk praat die zoveel dat je af en toe zou willen dat die even niks zei(bedoel ik niet verkeerd ofzo hoor)

maar het is inderdaad weer een ander woord als papa of mama,hahahaha.
    hoe oud is joey eigenlijk??????
    af en toe zou ik echt willen dat brian ook een keer iets zei,die is nu 5 maanden,of wil ik nu weer te snel????     hahahha

groetjes kim

#3838492 Quote

Joey is nu bijna 7 maanden over een paar dagen maar hij is met alles heel snel hoor zitten rollen enzo hihi

#3838493 Quote

vind het wel jammer ( niet fout opvatten hihi ) dat we tegenwoordig het idee hebben dat iedereen alles fout opvat meiden dat is bij mij dus niet het geval hiihi

#3838496 Quote

dus ik kan al gaan aftellen tot die zijn eerste woordje zegt????hihihihi

ik zelf vat ook niet alles verkeerd op,maar omdat ze het hier laatst over hadden op het forum,omdat er iets was voorgevallen ofzo.
    ik weet niet precies hoe en wat want ik heb een paar dagen maar ff heel vlug gekeken,vandaar.

groetjes kim

#3838593 Quote

En ik vind het wel jammer dat iedereen tegenwoordig er zo op hamert dat je als moeders alles van je kind als eerste moet zien (niet verkeerd opvatten hoor 😉 ). Hoe vaak ik niet te horen krijg dat je dingen mist omdat je als moeder werkt. Nou ik kan je zeggen ik heb heel veel dingen van mijn kids (ik heb er 4)wel als eerste gezien, en de dingen die ik niet als eerste gezien heb, heb ik wel voor het eerst gezien, en dan levert het me nog een brok in mijn keel op. En weet je een vriendin van mij, werkt niet buitenshuis, moppert ook wel eens dat ze heeft gemist dat haar kind iets zei, of deed, wat zij nog niet gehoord of gezien had. En dat terwijl ze dus echt heel vaak wel bij haar kind is.

Miep

#3838741 Quote

Hey wat grappig!! Bryan onze oudste, zei met 7mnd ook zijn eerste woordje en je raad het al: ETEN!
    Hij is ook een lekkere vreetzak, vandaar dat eerste woordje denk ik!
    Daarna zei hij HAMMMM, bij iedere hap met 9mnd. En vlak daarna PAPA! en pas met 13mnd MAMA.
    (Ik zit het net ff allemaal na te kijken in het groeiboekje van cb, daar heb ik het allemaal ingeschreven)
    En hij zei met 16mnd het eerste zinnetje: PAPA, ETEN!!!
    En dat loopt ie nog steeds een half uur voor het eten al te roepen.
    Renske zegt nog niet veel meer dan EH…URRE…enz.(5mnd)

groetjes Mieke

#3838832 Quote
    quote: Miep34 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-08-2007 14:23:36'));

En ik vind het wel jammer dat iedereen tegenwoordig er zo op hamert dat je als moeders alles van je kind als eerste moet zien (niet verkeerd opvatten hoor 😉 ). Hoe vaak ik niet te horen krijg dat je dingen mist omdat je als moeder werkt. Nou ik kan je zeggen ik heb heel veel dingen van mijn kids (ik heb er 4)wel als eerste gezien, en de dingen die ik niet als eerste gezien heb, heb ik wel voor het eerst gezien, en dan levert het me nog een brok in mijn keel op. En weet je een vriendin van mij, werkt niet buitenshuis, moppert ook wel eens dat ze heeft gemist dat haar kind iets zei, of deed, wat zij nog niet gehoord of gezien had. En dat terwijl ze dus echt heel vaak wel bij haar kind is.

Miep

Het is niet zo dat ik alles als eerste wil zien( liever wel tuurlijk)   En ik neem ook niet gelijk ontslag dat was als grapje haha bedoelt.   Maar dit is mijn eerste en nooit gedwonge laatste kindje dus ja daar wil ik graag zo veel mogelijk bijzijn en van zien. En ik denk dat 99 % van de mama's dat wilt! heel gewoon lijkt mij toch

#3838837 Quote

Wat jammer dat je het gemist hebt… Britt zei met 3,5 maand al 'koe'….  Ik vond het prachtig en liet het aan iedereen horen. Gelukkig heb ik het zelf ook opgenomen. Leuk hoor.  Ze heeft het bijna een maand volgehouden en nu is het alleen maar weer brabbelen. Ik ben benieuwd waar ze nu als eerste mee komt????

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen