Even een klaag moment want ik zit hier best mee…
Ik heb bijna 10 jaar geen contact gehad met men moeder omdat er te veel dingen waren gebeurt, ik wilde niet meer dat ze me kon kwetsen dus dit moest ik gewoon doen heb er nooit spijt van gehad en had ook een hele lieve stiefmoeder dus er was wel een moeder figuur. Mijn zussen hadden wel altijd nog contact met men moeder en dat was voor mijn geen probleem of zo. Ze hadden / hebben wel een bloedhekel aan onze stiefmoeder begreepp nooit waarom maar oke.
Als je zwanger bent wil je dat toch met mensen delen en heb je daar bepaalde verwachtingen van toch? Ik vond dat ik mijn kind niet zijn oma kon ontzeggen en heb haar dus weer op gezocht niet om een moeder voor mij te zijn maar om een oma voor mijn kind te laten zijn. Zij pakt dit echt met twee handen aan en is ook echt een oma voor Joey. Mijn vader en stiefmoeder daar in tegen waar ik al die verwachtingen van had, doen bijna niets voor hun kleinkind even bv:
-Ik heb een site voor Joey, daar kijken ze nooit op laten geen berichtjes achter niets.
-Ze komen nooit langs wij moeten daar altijd heen.
-Als ik ze bel heeft zei vaak alleen maar commetaar op hoe ik het met mijn kind doe.
Maar als ik er ben zijn ze wel weer gek met hem dit is zo dubbel. en het kwetst me best. Ik heb nou al een paar keer gevraagt of hij daar mag slapen en steeds hoor ik nee ( ze moet dan werken) maar dan blijkt later dat HAAR kleinzoon er heeft geslapen. Dit is dan zon klap in men gezicht.
Van de week ook ging ik daar heen met de trein moet eerst met de bus en 3 keer overstappen ( heb geen rijbewijs) en omdat zij aan het werk was zei ik tegen mijn pa ik kook wel en dan hoeven jullie dat niet te doen ( lief toch) Dus ik boodschappen gehaalt allemaal lekkere dingen en sonja vrantwoordt voor hun!!! Komt ze thuis vraagt ze 'wat is dit!!! dus ik '' ik ga lekker kokenj voor jullie lekker he!!! Oh nee hoor weeten chinees Klap schoop en een bloedlip ik was er zo gekwetst door dat ik echt uit men dak wilde gaan dat doe je toch niet of ben ik nou gek????
Ik begrijp mijn zussen wel steeds beter hoe erg ik het ook vind. en de reactie die ik van haar en mijn vader had verwacht krijg ik van mijn moeder!!!
Sorry het is wel erg labg geworden