Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1058952 Ongelukje Met De Auto

• Auteur

Hoi,
    nou…. we hebben gisteren ons eerste ongeluk(je) met de auto gehad. Stonden voor het stoplicht. Rijdt iemand ons van achteren aan. Gelukkig stond die ander ook bijna stil, maar toch. Het ging nog best hard. Quinn zat achterin. Gelukkig is er niks met ons en niet veel schade aan de auto. Maar poehhhh…….
    Groetjes Veerle

#3838518 Quote

Getver, Veerle!

Dat lijkt me met de kleine extra eng. Daar kijk je natuurlijk als eerste naar… Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen!

Groetjes
    Rosanne

#3838523 Quote

jeetje gelukkig is het nog 'goed' afgelopen.

groetjes Rosita

#3838558 Quote

jeetje meid,

das flink schriken, hoe is je kleine eronder?
    fijn dat jullie in orde zijn. wat een mafkees zeg dat ie niet oplet!

groetjes Miranda

#3838576 Quote

He, bah, wat vervelend!!
    Gelukkig viel de schade wel mee en is niemand gewond geraakt.
    Maar je zult flink geschrokken zijn!!
    Ik stond al te trillen toen ik per ongeluk bij het inparkeren een andere geparkeerde auto raakte… (ja, een echt held hoor )

Groetjes, Karin

#3838578 Quote

Jakkes!

Ik ben helaas een expert in het deuken rijden in auto's, dus ik weet hoe het voelt . Maar leuk is het nooit!

Groetjes Ilona

#3838588 Quote

hallo

Gelukkig valt het mee ben je met de schrik vrij gekomen   
    Maar als ik na mij zelf kijk ik had vroeger zo,n   scheurijzer zo,n  honda crx
    Ik reed altijd hard maar tegenwoordig eigelijk sinds ik kinderen heb ben ik veel voorzichtiger geworden
    Weet wel al doe je zelf nog zo voorzichtig een ander kan het ook doen
    Daarom ben ik altijd streng ook al rijden we maar een heel klein  stukje kinderen  altijd gordels om
    Groetjes Monique  

#3838608 Quote

Thanx voor   de lieve reacties. Nou ja, Quinn die sliep gewoon door. Misschien dat hij even wakker werd, maar dat zie  je niet als je zelf voorin zit.
    En die jongen was echt dom, want hij was een hamburger aan het eten. Zijn voet raakte wss het gaspedaal ipv de rem of zo. Lekker dom.
    Maar ja, zoiets kan ons natuurlijk allemaal overkomen. Inschattingsfoutje of even een cd zoeken of ander radiostation opzetten of….
    De auto zit niet in elkaar of zo. Wat deukjes en krassen. Maar goed…. dat zal evengoed wel in de papieren gaan lopen.

#3838614 Quote

oh wat eng!!
    gelukkig dat jullie niks hebben!!
    bah bah bah!!

liefs marijke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen