Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1059499 Geboorteborden - pagina 3

• Auteur

@ Evelien; heb je felicitatiekaartjes van je dochter weggegooid? Vind je dat niet onwijs zonde? Ik heb alle kaartjes bewaard hoor, gaan in een mooi plakboek.

#3844203 Quote

Nou, mijn man en ik hebben allebei zo'n plakboek en vinden er eigenlijk niets aan… 90% van de mensen die een kaartje gestuurd hebben, kennen we niet. En dat zal bij Esther straks niet anders zijn, want het zijn toch veel collega's, studievrienden, enz. En meestal staat er toch niets anders op dan 'Gefeliciteerd, geniet ervan'. Dus we hebben de kaartjes waar mensen echt een persoonlijke tekst voor Esther of ons opgeschreven hebben bewaard, en de rest weg gegooid. Ik ben niet zo bewaarderig…

#3844213 Quote

Ik heb alle kaartjes bewaard, die liggen in een lade.
    Zo was ons huis versierd, deels door de buren en deel door Suze's papa

#3844228 Quote

wauw, wat leuk om dit allemaal te zien en ik ben wel heel blij om te lezen dat ik niet alleen ben die het bord zo lang heeft laten staan hihi.

ga zo door meiden, ik vind die foto's helemaal het einde

groetjes irene

#3844294 Quote

effe up, want ik wil nog meer borden en toeters en bellen zien hahaha

#3844979 Quote

Bij ons was het ook flink versierd, en heeft er een hele tijd gestaan!
    Binnen was het helemaal roze met kaartjes en slingers, en buiten zag het er zo uit:Ik vond het wel gezellig al die "versiersels!"

#3845024 Quote

hallo,

Bij ons buiten stond de traditionele ooievaar en er hingen allemaal roze vlaggetjes en ballonnen. Binnen hingen ook ballonnen en slingers. Tevens hebben we alle kaarten opgehangen in de kamer.

Na 3 weken hebben we alles buiten weggehaald. De kaarten hebben heel lang binnen gehangen en na 2 maanden of zo heb ik ze allemaal in een plakboek gedaan.

Sommige borden zijn echt mooi!
    Groetjes Veronique

#3845058 Quote

leuk al die versieringen

wij hadden op hout een tekening gemaakt van onszelf met een baby in het midden met de tekst a new star is born

en we hadden op het raam met glasverf  de geboortedatum en zijn naam en hiep hiep hoera we hebben een zoon.

noa is nu 8,5 maand en het staat nog steeds op het raam!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct