Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1060292 Ideetjes Voor Broodbeleg Voor Dochtertje Van 8 Mnd - pagina 2

• Auteur

Je krijgt van pindakaas geen allergie, maar je kunt allergies zijn voor pinda's. Komt het in de familie niet voor dan kun je rustig de pindakaas uitproberen. Je wete pas of er een allergie is als je het gegeven hebt. Maar het is wel een allergie die vaak voorkomt binnen families, dus dan er zeker rekening mee houden.

Verder doet banaan het goed, plakje kipfilet, gewoon een beetje boter gaat er ook goed in. Zelf ben ik niet zo van de leverworst. Brrr lever ….

Miep

#3852307 Quote

smeerkaas, appelstroop, jam, vegetarische tuikruidenpate (van de ah).

Nog geen chocoladepasta of pindakaas.

#3852314 Quote

Hallo!

Hier gaat praktisch alles op het brood wat niet al te moeilijk kauwen is. Laatst kwam ik beneden: mijn zoontje had net zijn brood op en was  besmeurd met een rode substantie. Ik vraag wat ie op zijn brood had gekregen van mijn man: filet americain . Dat vond ik dus niet zo'n goede actie.

#3852315 Quote

hmm nee idd filet american is niet zo'n goed idee rauw vlees
    je mannetje even niet aan gedacht denk

#10566147 Quote

Dex (11 maand) krijgt appelstroop, pindakaas, kalkoenfilet, zuivelspread, jam, leverworst, geprakte avocado en sandwich spread op zijn brood het wisselt per dag. 

Hij vind tot nu toe alles lekker. Eet in de ochtend 1 boterham en met de lunch 2. 

#10566170 Quote

Fruit inderdaad. Een peer in plakjes of banaan.

Je hebt verschillende spreads voor baby’s. Zonder toegevoegde dingen. Je betaald er dan wel voor maar je doet er lang mee. 

Hier pindakaas, appelstroop, jam, heel soms magere pathe, kaas of smeerkaas (ook af en toe). Ei. 

Essil
    Bijdrager
    #10566198 Quote

Pasta, onze dochter weigert ander brood beleg

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct