Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

11 Dagen Overtijd Negatieve Test

• Auteur
  • Mraz
    Bijdrager

Hoi allemaal, 

Voor ons de eerste keer om te proberen zwanger te worden.

Laatste menstruatie begon 20-04. Had 20-05 mijn menstruatie weer verwacht, maar die blijft uit. Inmiddels 11 dagen over tijd en toch negatieve testen. De huisarts zegt dat ik moet wachten tot 14 dagen over tijd en dan weer testen. Ik voel mij zo anders, ben al 2 weken dagelijks flink misselijk, zere borsten en gerommel in mijn buik wat ik nog nooit gevoeld heb.

W

Herkennen jullie dit?

Groetjes Deb. 

Lianfl
    Bijdrager
    #10207052 Quote

Hoi Deb.

Ik kan me wel in je verhaal vinden. Ik had een hele onregelmatige cyclus tussen de 30 en wel 50 dgn. Wij waren ook bezig voor een eerste kindje, maar waren er niet continu mee bezig. Achteraf bleek ik een innestelingsbloeding te hebben gehad, ik had 3 dgn een donkere afscheiding en was wel anders dan normale menstruatie. Maar ik had er verder niets achter gezocht. Even later kreeg ik ook klachten als hele pijnlijke borsten, veel afscheiding en me niet lekker voelen. Voelde ook anders als een griepje. Toen heb ik een test gedaan en deze was positief. Maar tussen de innestelingsbloeding en de test zat 20 dgn ongeveer omdat ik het niet eerder door had, tot mijn vriend zei misschien moet je even een test doen haha.

Misschien dat het er bij jou ook wat bezig is, maar dit nog niet op de test af te lezen is. Over een paar daagjes opnieuw proberen, spannend!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct