Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

11 Weken Zwanger En Zorgen Om Buikpijn

• Auteur
  • Wendy Vd zwaag
    Bijdrager

Hallo

ik ben 11 weken en 4 dagen zwanger sinds paar dagen pijn in mijn onderbuik soort spierpijn achtige menstruatie kramp is dit normaal?? Maak me zorgen ben elke dAg bang voor bloed tips en alles is welkom

Zwanger yes
    Bijdrager
    #5720985 Quote

Dat herinner ik me ook nog. Mijn verloskundige zei dat dit kwam door de groeiende baarmoeder/rekkende banden. Makkelijker gezegd dan gedaan: laat het los.

Heb je binnenkort nog een echo gepland staan? Dat geeft vaak wat zekerheid.

gebruiker119019
    Bijdrager
    #5720993 Quote

Kan van alles zijn in die buurt, bijvoorbeeld baarmoeder die nu voor het eerst gaat oprekken, maar ook je darmen die voor het eerst plaats moeten maken. Geeft zelfde soort kramp.

Als je je zo’n zorgen maakt, bel dan je verloskundige. Die kan heel snel vast stellen of alles goed is door naar het hartje te luisteren.

De kans op een miskraam neemt na 9-10 weken vreselijk af; De kans op ongemakjes niet 😉

Liefs, Anna

justborn2016
    Bijdrager
    #5721004 Quote

Ik kan me dit ook nog goed herinneren. Bij mij kwam het ook door eerder genoemde dingetjes hierboven.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct