Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1100933 Waar Kopen Jullie Babykleding - pagina 3

• Auteur

Hoi,

ik koop het meeste bij de hema, of bij de zeeman want die zit hier in de wijk en dan hoef ik niet helemaal de stad in (daar gruwel ik van). Verder koop ik ook wel dingen bij C&A, en ook bij de Wibra heb ik al wat leuke dingen gekocht die ook mooi blijven met wassen.

H&M, daar kom ik nooit meer!!! Wat hebben ze hier een ongemanierd asociaal personeel zeg. Verder kan ik met de kinderwagen nergens langs in die smalle paden en vind ik het gewoon een vervelende winkel.

via internet heb ik nog nooit kleding gekocht en dat ga ik ook niet doen.

Groetjes van marloes

#3879904 Quote

hoi
    ik koop bij de hema,bentex,henk ter hoor,zeeman,h&m,hans textiel,het maaktme niet zoveel uit.als het maar leuke kleurtjes heeft,goed zit,en goed blijft met wassen.

gr petra

#3879964 Quote

Ik ben een echte Hema fan, en ook h&m vind ik leuk voor de kleine.
    En soms ook bij kleertjes.com vooral in de uitverkoop!! 😉

#3879983 Quote

Ik koop de kleertjes van Marissa bij de Bijenkorf, de H&M soms C&A, en wij hebben een outlet store van Imps & Elfs daar heeft ze nu de hele collectie maat 74 in het roze van. Af en toe ook kleren bij de V&D en de rompers vaak van de Hema.

#3879985 Quote

heey,ik koop bij hema,ter stal,h&m,wibra,hier mode.
    en ik heb nog hele vooraden van mn zus gekregen(v mn nichtje),allemaal nog hartstikke goed en mooigroetjes

#5702910 Quote

Ik koop de kleertjes bij de H&M, Hema en soms online bij  boy&girl.nl. Veel ook bij V&D en in de sale.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct