Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

naamslinger.nl

• Auteur

Ik wilde jullie allemaal even waarschuwen. Ik heb al twee maanden geleden 5 slingers besteld bij naamslinger.nl Ik heb ze direct allemaal meteen betaald. Ruim voor 30 juni zouden ze bij mijn zus afgeleverd worden en die van Marissa zou hier gebracht worden. Nu heeft mijn zus haar slinger op de ochtend van de 30e pas gekregen terwijl op die dag ook het feest zou zijn en we hadden afgesproken dat hij ruim van te voren zou komen. De twee slingers van mijn neefjes en die van Marissa die alle 3 op de 30e afgeleverd zouden worden heb ik nu nog niet in huis, maar erger nog, ik heb ook helemaal niets meer gehoord. Als ze nou gewoon een mailtje zou hebben gestuurd om te vertellen dat het langer zou duren dan vind ik het ook goed, maar niets laten horen is gewoon slordig. Ik heb haar nu gemaild dat ik het nu echt niet meer leuk vind, ben benieuwd naar het antwoord. Maar mochten jullie ook nog slingers gaan bestellen houd dan mijn verhaal in je achterhoofd. Ze heeft ook een hoop tevreden klanten hoor maar ik ben hier echt niet blij mee.

groetjes

Linda

#3880919 Quote

hoi hoi

ik heb ze wel binnen 2 weken ontvangen maar met de verkeerde tussenstukken
    toen heb ik gebelt en heeft ze de goede toegestuurd
    netjes gegaan dus.
    maar vond 13 euro wel veel geld voor een slinger van papier
    ik dacht namelijk dat het geplastificeerd was net als uit de winkel maar helaas

groetjes moekje en Ryan

#3880920 Quote

SORRY FOUTJE

ik had ze van woordslinger

#3880922 Quote

Hoi,

Vorig jaar toen Kyra geboren is heb ik van mijn broer een naamslinger gehad. Met cijfers erbij zodat ik elk jaar met de verjaardag deze er achter kan doen. (dubbelzijdig klitteband).
    De is toen besteld bij http://www.hetleveniseenfeestje.nl
    Misschien een tip??

Liefs,

Frieda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct