Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ik kan een kunstje!!!

• Auteur

Goed he, wat ik kan!!! Mama moet in ieder geval elke keer hard lachen als ik het doe!!
    Mama denkt dan ook, dat als ik mag gaan afbouwen met de spreidbroek, ik binnen no time sta en loop!! Wat denken jullie?

xxx Benthe

#3880896 Quote

Lieve Benthe,

Wat een super stoer kunstje kun jij zeg!! En dat met spreidbroek aan. Ik vind het heel erg knap. Ik ben benieuwd wat je allemaal kunt als je broek af mag. Ik kan sinds een week op mijn handjes en knietjes gaan zitten en dan kruip ik achter uit. Hoe ik voor uit moet dat probeer ik nu uit te vinden.

kusje Marissa

#3880914 Quote

hai Bente,
    wat knap van jou zeg! Ga ik ook eens proberen, want t ziet dr erg grappig uit!!!

xxx Jelte.

#3881015 Quote

hallo,
    ik vindt het heel knap hoor wat je daar doet.
    onze dochter zit ook in een spreidbroekje maar die doet zulke dingen nog niet.
    zij heeft eerst een pavlik bandage gehad toen zij 12 weken was en na 6 weken een spreidbroek.
    hoe lang zit jullie dochter al in een spreidbroekje en hoe lang denk je dat dat nog nodig is.
    onze dochter zit er nu 7 maanden in en ik moet volgende maand naar het ziekenhuis terug.
    ik ben dan wel heel benieuwd of ze er dan uit mag.
    maar ik was gewoon benieuwd hoe oud jullie dochtertje is.
    ons dochtertje wordt in augustus 1 jaar.
    en dat gaat ook al weer zo snel.

groetjes en ik hoop dat ik een reactie van je krijg.

#3881017 Quote

wat goed van jou…
    hopen dat je snel mag afbouwen en je het ook zonder broekje kan doen..
    ik kan sinds gisteren helemaal uit mezelf staan,ik heb nu helemaal door hoe het moet dus ik doe niks anders…
    groetjes mick

#3881045 Quote

Hoi Sandra,

Benthe zit nu zo'n 4 maanden in de spreidbroek en we mogen vanaf volgende week gaan afbouwen. Benthe wordt ook 1 in augustus!!!

Deze foto's zijn trouwens zonder spreidbroek!! Ze mag in principe 1 uur per dag zonder die broek, dus dan doen we dat ook lekker ff!!!

Ik heb nog een paar nieuwe foto's van haar kunstje!! We hebben er zelfs een naam voor verzonnen, de turtle!!!

Groetjes Martine en Benthe

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct