Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Terug van vakantie (met foto's)

• Auteur

Hoi allemaal,

Daar ben ik weer. Terug van drie weekjes vakantie in Italië. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Het huisje en de omgeving waren prachtig. Italianen zijn heel erg aardig met kinderen. Alleen het weer was niet altijd even goed, maar dat maakte ons eigenlijk niet zo veel uit.
    De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt! Ze hebben er goed gegeten en geslapen. Bas zit duidelijk in zijn 11 maanden sprongetje. Hij kan vreselijk gefrustreerd en boos zijn als dingen hem niet lukken. Soms moet ik er een beetje om lachen, maar soms is het best lastig. Wel ontwikkeld hij zich razendsnel. Hij staat los (lopen wil hij nog niet, zelfs niet aan de hand) en ook het babbelen begint steeds meer ergens op te lijken.

De heen en terugreis zijn ons 100% meegevallen!

Even wat leuke plaatjes:

Als een volleerde Italiaan slurpte Bas zijn spaghetti naar binnen.

Da's leuk dat schommelen!

Gezellig met zijn grote zus in het badje.

Leuk hoor Venetië, maar ik heb het wel even gezien.

Het is jammer dat het alweer voorbij is, maar eigenlijk is het ook lekker om weer thuis te zijn!
    Ik moet ontzettend veel bij lezen (gister al even gekeken, maar nog niet op de helft). En weer een aantal leuke foto topics om de kids te bekijken!

Groetjes, Karin

#3880926 Quote

Hoi Karin,

Super leuke foto's, zo te zien hebben jullie een goede vakantie gehad. En fijn dat het allemaal zo goed is gegaan. En je valt hier ook weer midden in het goede weer, nog maar even verder genieten dus.

groetjes Linda

#3880939 Quote

hoi karin,

dat ziet er wel leuk uit hoor op je foto`s…krijg al meteen zin om ook weg te
    gaan maar we gaan pas 15 augustus dus nog ff wachten,
    je schreef dat de autoreis erg mee gevallen was ,zijn jullie s`nachts gaan rijden?
    Ik zie er ook best wel tegen op om naar frankrijk te rijden…

groetjes mascha

#3880949 Quote

Hoi Karin,

Leuke foto's! Wij gaan waarschijnlijk eind augustus 2 weekjes weg met de boot, kan niet wachten. Heerlijk genieten!

groetjes Maris

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct