Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Marissa's Tinkerbell pakje

• Auteur

Dit jurkje van Tinkerbell heb ik besteld voor Marissa om een foto van haar te maken voor haar uitnodiging. Ik had het al wel verteld maar kon toen geen foto plaatsen. Als ik hem binnen heb dan zal ik wel een foto maken als Marissa hem aan heeft. Evelien (Evelution) gaat de foto zo voor mij maken dat Marissa als Tinkerbell tussen de vriendinnen van Tinkerbell komt te staan en dat wordt de foto van de uitnodiging
    En omdat we toch in Brabant wonen heeft Marissa meteen een outfit voor carnaval 🙂

Groetjes Linda

#3880961 Quote

Hoi

Wat een schattig pakje zeg…

Feline was afgelopen vrijdag jarig. We hebben het gisteren gevierd. Ze vond het super leuk en is erg verwend.

Ik had zelf een nijntje taart gemaakt, en op roze glace koeken kleine nijntjes van marsepein erop gemaakt. Heel leuk geworden.

Feline smulde van de taart…..lief

Succes he

Groeten Kirsten

#3880962 Quote

Hoi Kirsten,

Ja, super leuk he die eerste verjaardag. Ik moet nog kei lang wachten maar ben erg enthousiast. Mijn man heeft me nu een budget gegeven voor de verjaardag 🙂 Hij begon een beetje bang te worden toen hij hoorde wat ik allemaal van plan was. Maar gelukkig kan ik voor het budget alles doen wat ik wilde.
    Die glace koeken met nijntje klinken echt super leuk. Heb je er misschien een foto van? En een eigen gemaakte taart? Die moet je toch ook nog even showen hoor, ben reuze benieuwd.

groetjes Linda

#3880967 Quote

Wat een leuk pakje!

layouts myspace

Veel plezier ermee.

Groetjes Jessica

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct