Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

weer een weegmoment!

• Auteur

Hoi Dames

Het is weer zover!Geef de cijfers maar dan kan ik ze weer invullen.

En Karin(Kaatje 70) jij mag ze ook anoniem geven.

Hier een topweek achter de rug.Maar ik was maandag dan ook weer helemaal op dreef om weer door te gaan.Woensdag heb ik een crosstrainer aangeschaft voor de nodige lichaamsbeweging.
    Vrijdag heb ik nog stiekem op de weegschaal gestaan,want we zijn het weekend weg geweest en ik wilde toch weten wat het resultaat was voordat we weg gingen.
    Maar ik was vrijdag al 1 kilo kwijt.Ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt.
    Volgens mij heb ik het dit weekend ook wel goed gedaan.

Groetjes Jessica

#3880972 Quote

hoi hoi,

helaas na de goeie start gaat het hier na 4 feestjes afgelopen week toch wat minder
    ben namelijk een kilo aangekomen….zucht…maar we gaan weer vrolijk verder want de komende weken heb eens helemaal niets…heerlijk..

groetjes mascha

#3880973 Quote

ojee ojee ojee
    ik heb het weekend zowat uit de frituurpan geleefd.ben vandaag dan ook maar streng begonnen weer.morgen maar op de weegschaal.
    ik heb ook een crosstrainer maar die staat meer te verstoffen.

groetjes petra

#3880975 Quote

Hoi dames,

Ik speel even vals. Ik heb een enorm sasweekend gehad en doe vandaag een fruitdag. En dan weeg ik me morgen

#3880977 Quote

Ik woog vanochtend 88 kilo . Had van het weekend een enorme vreetbui en heb een Milka reep op en twee oranje tompoucen. Ik ga de WII Fit maar weer uit de kast pakken en er weer serieus tegen aan. Hopelijk volgende week beter resultaat.

#3880988 Quote

hoi,

ben nu weer een week aan de prodimed en dat spul helpt echt zo goed (alleen jammer dat mijn portemonnee ook steeds dunner wordt ).

De stand vanmorgen was 75.3 en nu op naar de 74.

veel succes weer allemaal

groetjes chimene

#3881014 Quote

hoi hoi
    deed niet mee, want zal na 2 maandjes op letten al weer op mijn gewicht voor de geboorte, maar goed mogen nog zekers 5 kilo af en daar ga ik nu mee beginnen, want ik begin nu echt wel van mezelf te balen.
    Dus dames kan ik nog mee doen???
    Na dat stomme EK gedoe zit ik nu weer 2 kilo boven het gewicht

Ik woog voor de zwangerschap 73
    tijdens 90 en na 76
    ik wil naar de 70, momenteel weeg ik 75, dus er moet 5 kg van af en wel zo snel mogelijk. Mijn grote valkuil is echter snoepen en dan vooral chocola.

groetjes daan

#3881021 Quote

hoi hoi
    zoals ik al schreef gister was de frituurpan mijn vriend afgelopen weekend.en dat was af te lezen 84,5kg.grrrrr

groetjes petra

#3881035 Quote

Maar goed dat ik een fruitdagje heb gehad. Woog vanmorgen 80.4, dus wel aangekomen, maar niet dramatisch

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct