Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Bas is uit de box gevallen!?!?

• Auteur

Hoi,

Nou, ik schrik me net wezenloos. Bas is uit ge box gevallen.
    Ik heb het niet zien gebeuren (stond in de keuken), maar innens lag meneertje naast de box. Gelukkig heeft hij een zachte landing gemaakt, want hij viel op de zitzak van zijn grote zus. Hij was er zelf niet zo van onder de indruk, Eva was erger gesschrokken.

Maar tja, nu heb ik wel een probleem. Nu kan ik hem dus niet meer alleen in de box laten. Of zou hij leren dat hij niet over de rand moet hangen??????

Groetjes, Karin

#3880976 Quote

Hoi Karin,

Kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent. Stond er misschien een speeltje in waar hij op is kunnen gaan staan zodat hij veel hoger staat? De box lijkt me zo hoog om uit te klimmen maar Marissa is natuurlijk pas 9 maanden, hier staat de box nog op de middelste stand. Je hebt een ondernemend mannetje hoor. Misschien hem voorlopig alleen nog maar in de boc als je er bij bent? Dan kun je even kijken wat hij nou precies doet. Nou succes met je toekomstige bergbeklimmer 🙂

groetjes Linda

#3880978 Quote

Hoi Linda,

Ja, de bijnaam van Bas is al 'kleine klimgeit'. Er stond niet echt iets in de box waar hij op kon gaan staan, maar hij kan zijn teentjes wel om de spijlen klemmen en dan 'klimpt' hij dus iets omhoog.
    Het wordt goed in de gaten houden de komende tijd.

Groetjes, Karin

#3881027 Quote

Jeetje wat zal je geschrokken zijn! Maar gelukkig was ie zelf niet zo onder de indruk en zal hij zich dus niet echt bezeerd hebben, maar je schrikt toch. Ja goed opletten nu. Gelukkig blijft mijn meissie nog wel zitten/staan in de box moet er niet aan denken dat ze eruit klimt,
    groetjes van Sonja

#3881036 Quote

hoi karin,

was gistere toevallig bij de buren en die zijn van plan de box op wieltjes te zetten.
    mischien een oplossing zodat je hem kan verschuiven zodat je hem kan zien.
    samir haalt dat soort kunstjes in zijn bed uit en daar leg ik nu een matrasje langs zodat hij altijd zacht valt.
    mischien heb je wat aan.

groetjes annette

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct