Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Moeders voor moeders

• Auteur

`Zijn er hier ook zwangeren die zich hebben aangemeld voor Moeders voor Moeders?
    of misschien in een vorige zwangerschap.

Ik heb me namelijk net aangemeld en wilde even weten hoe het bevalt, en of het lastig is.

Channa mv Dyary

#3880984 Quote

Ik heb meegedaan met Moeders voor moeders. Ik vond het helemaal niet lastig hoor. Je krijgt een kratje met 6 flessen er in. Elke keer als je moet plassen, doe je dat in een maatbeker en giet je het in de fles. Je spoelt de maatbeker daarna om en klaar. Een keer per week wordt het kratje omgeruild, op een vaste dag.

Als je nog meer vragen hebt, dan hoor ik het wel!

Groetjes,

Marisa

#3880987 Quote

Hoi Channa,

Ik heb ook meegedaan met Moeders voor Moeders. Ik vond het ook helemaal geen moeite. En je hoeft niet elke plas op te vangen. Ze zijn blij met alles wat ze krijgen. Ik nam de flessen bijvoorbeeld niet mee naar mijn werk. ik deed het echt alleen maar thuis. En je helpt er zoveel mensen mee terwijl het zo'n kleine moeite is dat ik alleen dat al de moeite waard vond. Goed dat je ook besloten hebt om het te gaan doen.

groetjes Linda

#3880991 Quote

Hoi,

Ik sluit me volledig bij mijn voorgangers aan. Het is inderdaad geen moeite.
    Mijn vriendin wordt nu moeder na hormoon behandelingen. Die hormonen komen dus uit urine van zwangere vrouwen. Ik ben blij dat ik het beide keren heb gedaan. Het geeft een goed gevoel, want zwanger worden ging bij ons erg makkelijk, maar als heet niet zo was geweest, was ik andere vrouwen dankbaar geweest voor de moeite die zij hadden genomen.

Nog even dit trouwens.
    Wij wonen in een buurt waar ik niet zomaar die flessen achter de poort kon zetten. Dan had iedereen binnen een week geweten dat ik zwanger was! Ik ruilde dus zelf de flessen om. Dat kan dus als je dat wil.

Groetjes, Karin

#3880992 Quote

hoi hoi

ik vind het goed van je dat je meedoet aan moeders voor moeders
    Ryan is "gemaakt" (klinkt lullig) door middel van hormoon behandelingen
    en ook ik heb de voolle 10 weken in zijn zwangerschap meegedaan

kleine moeite en je helpt veel vrouwen

THANKS

groetjes moekje

#3880996 Quote

Hoi,

ook ik wil iedereen bedanken die meedoet aan Moeders voor moeders. Ook wij weten helaas wat het is als je hulp nodig hebt. Ik heb dan ook meegedaan en ga het bij een tweede zeker weer doen. Ook dan heb ik zelf de medicijnen weer nodig.

Succes en NOGMAALS BEDANKT
    Inge

#3881002 Quote

Hoi,

ik heb ook meegedaan met MvM.
    Met Dylano heb ik er niet aan meegedaan, wist er toen eigenlijk nix vanaf.
    Ik vind het nooit wennen om in een maatkan te plassen, maar het is voor een goed doel!!
    Bij mij hebben ze vorige week dinsdag voor de laatste x opgehaald

Trouwens, die maatkan gebruik ik nu nog, omdat ik snachts erg vaak moet plassen

Liefs Debby.

#3881061 Quote

ik heb met vera ook meteen meegedaan. Toen ik wist dta ik zwanger was heb ik me meteen aangemeld, nog voordat ik bij de vk was geweest (haha)
    ik vond het wel even wennen en die flessen erg stinken, maar goed je moet je er gewoon even overheen zetten. De eerste weken heb ik de flessen zelf naar een verzamelpunt gebracht en toen iedereen het wist zijn ze het hier op komen halen.

Als ik weer zwanger wordt doe ik zeker weer mee. Het is voor ons een kleine moeite maar voor degenen die er baat bij hebben een groot wonder.

liefs daan

#3882476 Quote

Ik heb ook meegedaan aan moeders voor moeders.
    En ik vond het niet erg hoewel ik niet zeker weet of ik het de volgende keer weer ozu doen.
    Zou iets anders om op te plassen dan een maatkan wel een uitkomst hebben gevonden.
    Verder ik weet niet waar je woont maar als je in een gebied achteraf woont (zoals wij) heb jekans dat ze het niet opkomen halen.
    Dan wordt je verzocht het op een centraal inleverpunt in te leveren.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct