Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Moeders voor moeders

• Auteur

Hoi. Ik heb met beide zwangerschappen meegedaan, van begin tot eind, en ik vond het vrij lastig, en zei bij beide keren toen ik klaar was dat ik bij de volgende niet meer mee zou doen MAAR ik heb het toch al 2x gedaan en ga bij de derde ook gewoon weer meedoen. Wat is nou 10 weken plassen als je er iemand anders zielsgelukkig mee kan maken..Toch?

#3882482 Quote

Hoi,

Ik heb tijdens de zwangerschap van Kyra ook meegedaan aan moeders voor moeders en was erg blij dat ik dit kon doen… Als ik zelf hulp nodig had bij het zwanger worden zou ik  het meer dan fijn vinden dat andere vrouwen daar bij helpen. Ik vind het zelfs wel speciaal. En wat is nou de moeite….
    Ja het stinkt en op het laatst was ik het echt zat maar het is voor zo een mooi doel…
    wat is er mooier als een andere vrouw haar droom te helpen realiseren???
    Bij een eventuele volgende zwangerschap zou ik het zeker weer doen!

Liefs,

Frieda

#3882476 Quote

Ik heb ook meegedaan aan moeders voor moeders.
    En ik vond het niet erg hoewel ik niet zeker weet of ik het de volgende keer weer ozu doen.
    Zou iets anders om op te plassen dan een maatkan wel een uitkomst hebben gevonden.
    Verder ik weet niet waar je woont maar als je in een gebied achteraf woont (zoals wij) heb jekans dat ze het niet opkomen halen.
    Dan wordt je verzocht het op een centraal inleverpunt in te leveren.

#3882474 Quote

Hoi allemaal,

Ik denk dat het onderwerp weer aktueel is omdat er weer een hoop vrouwen zwanger zijn op het forum. Ik wil dan ook iedereen die zwanger is vragen in ieder geval na te denken over Moeders voor Moeders.

groetjes Linda

#3882532 Quote

Heej!!

Ik heb ook vorige keer meegedaan, en me dit keer gelijk toen ik het wist aangemeldt…
    Dus maandag komen ze weer met hun groene thermosflessen :-), en kan ik ze ook weer volplassen…
    Op het laatst ben je het idd wel goed zat dat in een maatbeker plassen  maar als je denkt wat al die andere vrouwen moeten doen om een kindje te krijgen, pillen slikken, hormonen spuiten, dan is het een hele kleine moeite….
    Veel succes met de maatbekers!!

#3882533 Quote

Ik lees trouwens ook nog nergens dat je er ook een kadootje bij krijgt!
    De vorige keer heb ik een dvd van de zwangerschap gekregen, dat kan je dan kiezen…
    Verder kon je een bestekje van nijntje, een boxkleed of een zwangerschapsboek kiezen…Vorige keer dan, mss is het nu anders…En als je klaar bent krijg je een nijntje bordje/kommetje/schaaltje… 😀

#3882534 Quote

Nou hier  is   ze ook NET de deur weer uit, en heeft de flessen bij me achter gelaten.
    Ik heb de vorige keer ook meegedaan en nu niet eens over getwijfeld om weer mee te doen. Ik vind het echt een kleine moeite voor een GROOT DOEL.

XXXX

#3882551 Quote

Zo ik heb me ook weer aangemeld. Ze bellen me op om af te spreken. Wat ik wel raar vind, door die groene flessen weten straks mijn buren eerder dat ik zwanger ben dan mijn familie??    Gelukkig woon ik hier net en zijn er geen bekenden of iets hahaha

groetjes Mariska

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct