Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Foto's van Daniëlle d'r verjaardag

• Auteur

Hier een paar foto's van mijn verjaardag:

Groetjes van Daniëlle.

#3880994 Quote

Hoi Daniëlle,

Wat ben jij verwend met een hoop kadootjes zeg.
    Ik moet nog even wachten want ik ben pas 28 juli jarig. Hopelijk krijg ik dan ook zoveel mooie dingen.
    En wat een grote taart!

Groetjes,
    Sven

#3880995 Quote

Hoi Danielle,

Wat heb jij een super feest gehad zeg. Ziet er echt heel erg gezellig uit. En jij had zo'n mooie ballon van de Disney prinsessen. Mama is bezig om voor mij Tinkerbell helium ballonnen te bestellen. En wat heb jij veel kado's gekregen zeg. Ik vind vooral de kinderwagen erg leuk maar Mama zegt dat ik nog heeeeeel lang moet wachten tot ik jarig ben. Nog bijna 3 maanden.

liefs Marissa

#3881003 Quote

Hoi Danielle,

wat zul jij een leuke dag hebben gehad! En ik zag dat je een slinger met eigen naam had?? Ik vind hem heel erg mooi!
    En wat een grote mooie taart zeg!! Je bent maar verwend, maar dat mag ook wel als je jarig bent, en vooral je 1e verjaardag.

Groetjes Dylano

#3881011 Quote

Leuke foto,s

En nu maar lekker genieten en spelen met je nieuwe speelgoed

Groetjes anna

#3881038 Quote

hoi danielle,

wat een grote taart hebben jou papa en mama.
    moet nog een maand wacht en wat veel kadeautjes.

groetjes samir

#3881058 Quote

Hoi Danielle!!!!

Wat een gezelligheid bij jou zeg… helemaal leuk. En wat een mooie cadeaus…vooral die kronkels met kralen..die wil ik ook wel..hihi…

veel speelplezier..

liefs Jennifer (nog 3 weekjes….)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct