Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Gisteren mijn taartworkshop gehad!!!

• Auteur

En het was GEWELDIG!!!

Ik heb een hele mooie bumbataart gemaakt met fondant en het bumbaatje erop gepuzzeld met marsepein!

En ja de foto krijgen jullie pas te zsien met de verjaardag van Rik. Maar ik ben bang dat ik wel ben aangestoken met het taartmaakvirus!!!!

ECHT KEILEUK OM TE DOEN!!

X Saskia
    mv Rik 04-07-07

#3881022 Quote

Woehoe! Leuk meis!

Is Rikske alweer koorts-vrij, of heeft ie nog last?

xxxxxxxxx

#3881023 Quote
    quote: janetje23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-06-2008 09:52:41'));

Woehoe! Leuk meis!

Is Rikske alweer koorts-vrij, of heeft ie nog last?

xxxxxxxxx

Hey meis!

Ja gaat stukken beter met Rik! Hij heeft wel oorontsteking, maar heeft peneciline gekregen en vandaag ging het al zoveel beter!

XX

#3881030 Quote

Wat ontzettend leuk dat je het naar je zin hebt gehad. Ik ben nu natuurlijk wel kei nieuwsgierig naar je Bumbataart maar ik begrijp dat ik nog even geduld moet hebben 🙁

#3881041 Quote

Hoi Saskia,

Ik had je gewaarschuwd van tevoren dat je aangestoken zou worden door het virus.
    Het blijft gewoon leuk taarten versieren.
    Hier in huis worden nu veel cupcakes gebakken (kleine cakejes in papierenvormpjes) en die versieren met fondant. Ook heel leuk om te doen.

gr Saskia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct