Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Waar een mooie – grote speelgoed / opbergbak / kist te vinden?

• Auteur

Hoi Dames,

Al tijden ben ik opzoek naar een grote opberg-bak / kist (Opbergbak NIET doorzichtig , een een kist van hout) voor op ons ventje zijn kamer.
    Alleen valt het niet echt mee iets geschikts te vinden.
    Ik zoek eentje van minimaal 70cm breed (heel veel bakken / kisten zijn maar 55cm)

ben ook al getipt dat bij Ikea verschillende te koop zijn, echter zijn deze vaak doorzichtig en vind ik de kwaliteit niet altijd even goed. Ben dus niet opzoek naar eentje van Ikea.

Verder vind ik een houten wel weer heel erg okay, alleen kan je daar de deksel weer niet van af halen, en klapt ie dus waarschijnlijk steeds dicht.

Dus ben opzoek naar tips! Weten jullie misschien waar ik iets geschikts kan vinden, of hebben jullie er misschien zelf een leuke, zo ja, waar hebben jullie hem gekocht?

Alvast bedankt!

Liefs
    Janet
    Mv Jurian 06-07-2007

#3881028 Quote

Hoi Janet,

Ik vind dit de allermooiste opbergkisten http://www.hetkleinepaleis.nl/speelgoedkisten.htm  voor Marissa gaan we er hier eentje bestellen.

groetjes Linda

#3881032 Quote

Hey meis,

Ja klopt, die zijn echt helemaal super!
    Alleen helaas te klein (grootste is, zover ik kon zien, 55cm breed)
    Wij zoeken eentje van minimaal 70cm breed.

#3881033 Quote

Hoi janet,

Deze kisten zijn 80 cm breed. De hoogte is 52 cm.

groetjes Linda

#3881037 Quote

ik heb er net een besteld bij http://www.hetkabouterparadijs.nl
    weet de maten niet, maar het zijn houten kisten waar je de naam op laat zetten

#3881057 Quote

Hoi Janet,

Vorige week een speelgoedkist besteld bij Bambinotoys.nl   (merk pintoys)
    De maten weet ik ff niet meer, maar inmiddels hebben wij hem gekregen..
    Helemaal leuk!!

Succes met zoeken.

gr. Ilone

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct