Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

JA ze staat

• Auteur

`Hoi allemaal,

Ik wil even iets zeggen. Mama hielp me vandaag om te gaan zitten. Ze geeft me dan twee vingers om vast te houden en dan trek ik me daaraan omhoog. Nu wilde ik alleen iets nieuws proberen en ben ik ook meteen gaan staan. Ik vind dit nu helemaal leuk en heb het ook al een paar aan opa en oma (daar waren we op visite) laten zien. Helaas moest papa vandaag tot laat werken en die weet het dus nog niet eens. Laat ik hem morgen wel zien. Ik heb nog wel wat hulp nodig maar ik ben heel erg trots op mezelf en dat mag ook best zegt mama. Nu ga ik lekker slapen want van dat staan wordt je best moe.

Groetjes
    Maaike

#3881040 Quote

Hoi Maaike,

wat goed dat je uit jezelf kan staan!! Het heeft wat moeite gekost, maar het was het allemaal waard toch?? Nu zie je de wereld weer op een andere manier, en moet mama je echt in de gaten houden. Ik wil altijd alles van tafel afpakken, maar dat mag niet van mama. Stom hé?? Maar soms ben ik ietsje sneller dan mama, en heb ik het toch gepakt, hahahaha!

Groetjes Dylano.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct