Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

kezfan,dank je wel…

• Auteur

hoi hoi ik zat net alle kindjes weer even te bewonderen en zag toen je berichtje,
    dank je wel.. lief dat je dat zegt..
    en idd ik zal mijn handen er denk ik vol aan krijgen hij is nu al zo'n boefje!!
    x chan

#3881068 Quote

Hoihoi,

Ja echt een schatje hoor, hij zal op straat wel veel aandacht krijgen. En heerlijk he dat ze nu wat stouter beginnen te worden. Marissa is wel pas 9 maanden maar zij kan ook echt al heel boeverig kijken en dan iets doen waarvan ze weet dat het niet mag. Het liefst aan de kabel van de tv trekken :). Maar wel heel leuk dat ze een eigen persoonlijkheid gaan ontwikkelen.

liefs Linda

#3881098 Quote

ja hij heeft wel aandacht op straat zijn haar is gisteren geknipt dus lekker stoer..
    mick heeft een bepaalde lach die hij doet als hij iets leuk vind(dus hij is bijna steeds aan het lachen)
    dus dat doet hij ook naar andere mensen,die dan moeten lachen en gaan kletsen..
    wel heel erg leuk..
    die van jou 9 maanden dan mag je lekker gaan fietsen enzo (of doe je dat al?) mick vind dat helemaal leuk,misschien ga ik vandaag even naar de dierentuin toe het is lekker weer..

xx

#3881108 Quote

Ik heb een paar weken geleden een moederfiets gekocht met een voorzitje dus nu kunnen we heerlijk gaan fietsen en Marissa vindt het inderdaad erg leuk. Bij ons achter zit een bio boerderij waar je gewoon op het terrein mag. Hier hebben ze koeien, schapen, kippen en varkens. We fietsen heel vaak naar de boerderij en Marissa vindt de beesten echt helemaal geweldig.
    Ik zag dat jij in Soest woont? De familie van mijn vaders kant woont allemaal in Soest en ik heb altijd in Amersfoort gewoond. Daar wonen mijn ouders nu nog. Als je naar de dierentuin gaat ga je dan in Amersfoort? Wij willen deze zomer waarschijnlijk een keer gaan. Maar jullie hebben vandaag mooi weer gehad. Vindt Mick de dierentuin al leuk?

groetjes

Linda

#3881112 Quote

hij vind het geweldig…
    ja wij gaan dan altijd naar amersfoort toe.hebben een abbonement dus heel vaak gaan we er even heen.
    heb je ook hyves?
    wat grappig dat er nog familie van je in soest woont..
    wie weet zijn het wel mijn buren!!

#3881113 Quote

Hoihoi,

Ik had vroeger ook altijd een abonnement op de dierentuin en ging dan elk weekend toen ik een jaar of 8 was. Ik heb inderdaad ook Hyves maar ik zag dat jij er niet veel mee doet? Onze familie van mijn vaders kant heet Van Dorresteijn, misschien dat je mensen kent die zo heten? Mijn schoonouders zijn nu op bezoek en blijven gezellig eten maar als ze weg zijn ga ik nog even naar de boerderij met Marissa

liefs Linda

#3881121 Quote

ik ken best wel mensen die zo heten ja!
    wat grappig,mijn schoonzusje heet zo en iemand waarmee mijn vriend heeft gesport,
    ik doe bijna elke dag wel wat met hyves,ik ben wel lid van de mamahyves van dit forum maar daar word niet zoveel mee gedaan..
    ben je daar ook lid van?ik kon je niet vinden daar tussen..

x

#3881128 Quote

Wat grappig dat je mensen kent die zo heten. Zo groot is Soest ook niet he en volgens mij is hete cht een naam van daar. Ik ben geen lid van de mama Hyves. Maar ik sta onder Linda Willemsen uit Eindhoven dus als je zin hebt mag je me wel toevoegen. Kom jij ook echt uit Soest of ben je er later pas gaan wonen?

#3881129 Quote

zo ik heb je een uitnodiging gestuurd hoor.
    ja ik kom echt uit soest.
    je hebt volgens mij twee verschillende dorrestijnen in soest.
    ik spreek je via de hyves.
    x

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct