Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

sandaaltjes , help???????????

• Auteur

hoi meiden

wie kan mij helpen

ben op zoek naar sandaaltjes van nike ofzo
    maar liefst zonder klittenband en anders maar met maar dan wel leuke kleurtjes
    kan ze nergens vinden weet iemand waar ze ze verkopen??
    en dan de kleine maatjes

bij ons in de buurt hadden ze ze wel alleen nog maat 21 en dat is te groot

we kan me helpen ?? kan op google ook niet veel vinden , ja of 2de hands en dat zoek ik niet

groetjes moekje

#3881072 Quote

hoi

bedankt alvats ik ga even kijken

andere tip zijn ook welkom

Ryan loopt nog niet maar wilt wel graag staan en soms een paar passen zetten en dan vind ik het wel prettig buiten inj de tuin/ of waar dan ook dat hij iets aan zijn voetjes heeft dus ze moeten wel soepel zijn

groetjes en alvast bedankt weer

moekje

#3881073 Quote

Hoi hoi,

Bij de Bristol hebben ze ook verschillende sandaaltjes en ook van nike, gaat geloof ik vanaf maat 18. Ik had trouwens 2 weken terug bij de kruidvat leren sandaaltjes gekocht, met een soepele zool, ze hadden ze in 3 kleuren: blauw, roze en rrod en waren maar 5 euro. Ook hebben ze bij prenatal wel wat verschillende….. Sucses met uitzoeken….

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

#3881082 Quote

hoi hoi

ben al bij prenetal geweest in de stad en de grote op de woonboulevard
    maar helaas ze hebben zelf geen waterschoentjes meer

ze zei dat die ook niet meer binne kwamen
    DE ZOMER IS NET BEGONNEN!!!!!!!!!!!!

maar goed ik ga maar weer verder op zoek     ZUCHT.

bedankt voor de tips en meer zijn er welkom

#3881083 Quote

hoi moekje,

je zei dat je het liefst niet met klitteband hebt maar toch…
    ik heb voor roan ieniemienie tefa`s gekocht en dat zijn echt heerlijke sandaaltjes
    heb maatje 18 en het zit super en ze zijn er in leuke kleurtjes voor jongens en meisjes
    en bij veel schoenen zaken te koop.
    misschien heb je hier wat aan…
    ik was ook al op zoek naar waterschoentjes maar die zijn hier nergens in maatje 18 …
    helaas…

succes met zoeken,
    groetjes mascha

#3881084 Quote

De Trekpleister heeft babysandalen in de aanbieding tot en met 29 juni vanaf maat 19/20.

#3881085 Quote

http://www.watleuk.nl/ p170-Baby-sandalen-Havaianas.html  Dit is nog een aanbieding van havaianas

#3881086 Quote

http://eshop.mexx.com Hierop staan ook nog hele leuke sandalen van Mexx in het grijs. Helaas is het op het forum niet toegestaan een plaatje er van te plakken.

#3881089 Quote
    quote: Kezfan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2008 21:51:28'));

http://www.watleuk.nl/ p170-Baby-sandalen-Havaianas.html  Dit is nog een aanbieding van havaianas

deze link doet het bij mij niet??

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct