Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

spannend

• Auteur

heb er zo,n zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!

#3881096 Quote

Ja, zeker spannend. Probeer er lekker van te genieten want voor je het weet is het voorbij!

Groetjes van Sonja

(oja, tip, laat anderen foto's nemen, ik had bijv. zelf geen foto van Daniëlle met de taart omdat ik druk was met haar en mn vriend was aan t filmen, gelukkig had iemand anders wel de foto!)

#3881109 Quote

Oh jij hoeft nog maar 2 nachtjes!!! Ik moet nog 2.5 maand. Ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Heb je alles al geregeld? Echt ontzettend leuk. Ik ben nu al aan het plannen en regelen en bestellen. Mijn man wordt er helemaal gek van maar hij vindt het uiteindelijk wel makkelijk dat hij er geen omkijken naar heeft. De taart heb ik een maand geleden al besteld en de kadootjes zijn klaar. En over twee weken gaat Evelution (Evelien) de foto voor de uitnodiging voor me maken. Wat heb jij voor taart en heb je ook een thema? Voor Marissa is het thema Tinkerbell/elfjes. Kei veel plezier!!!!

liefs Linda

#3881117 Quote

hoi
    nee heb niet echt een thema,heb wel vlaggetjes en servetjes enz…van winnie de pooh,en de taart ga ik zelf maken nou ja versieren.en inderdaad het fototoestel bij de hand want ja in die drukte……hoop dat anouk lekker in de taart omgraait.hahaha.
    groetjes petra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct