Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hij kan zelf gaan zitten!!!

• Auteur

eerdgisteren ging manlief djaimy uit bed halen na zijn middagslaapje, hij riep naar beneden hij zit in bed!! we snapte er niks van want staan zelf kan hij nog niet maar goed nmu heb ik het gisteren gezien hoe hij het doet in de box hij trekt zijn knieen onder zich en leunt naar opzij en schuift zijn benen er verder onder door en via de spijlen kan hij zicg recht trekken en wij maar denken dat hij zijn kniene niet onder zich kn krijgen want kruipen doet ie niet. maar hij en ik zelf ook waren erg trots toen ik het zag!!!

groetjes angela mv djaimy 01-07-07

#3881107 Quote

Hoi Angela,

Wat super knap van jullie kleine vent zeg. En het is toch al weer een grote stap verder in zijn ontwikkeling. Marissa gaat ook nog niet zelf zitten. Ze rolt gewoon de hele kamer door en als ik haar neerzet dan blijft ze wel zitten. Hier is het dus ook wachten op het grote moment.

groetjes Linda, mama van Marissa 13-09-2007

#3881110 Quote

hoi hoi

Ryan kan sinds net ook zelf gaan zitten
    hij lag buiten op het gras plat op zijn buik
    toen ging hij op de knieen , en handen zitten en duwde zichzelf zo terug op zijn kont via zijwaart hahahaha ben zoooooooooo TROTS ook.
    heb gelijk zijn papa gebelt die onderweg naar het werk is .

staan deed hij al en wilt niks anders maar zelf gaan zitten lukte niet
    ik was helemaal door het dolle heen (stond om het hoekje te kijken)en hij zat me echt aan te kijken van doe eens normaal hahaha

nu nog kruipen , want dat doet hij dus nog niet

liefs moekje enne ik vind het ook heel erg knap van jouw hoor en papa en mama zijn terecht helemaal TROTS

moekje en Ryan 24-07-2007

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct