Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Bijna kruipen??

• Auteur

Marissa is nu 9.5 maand en ik ben zo benieuwd wanneer ze gaat kruipen. Nu rolt ze de hele kamer nog door en ze kan naar achteren schuiven. Nu gaat ze sinds afgelopen weekend wel steeds op haar handen en knietjes zitten dus al wel in de kruip houding. En dan schommelt ze van voor naar achter, maar ze snapt nog niet wat ze met haar handen moet. Zou het nu nog lang duren voor ze kruipt of is dit het begin?

Liefs Linda, mama van Marissa 13.09.2007

#3881116 Quote

Hoi Linda,

Nou als ik dat zo lees zal het vast niet zo lang meer duren! Leuk he dat de kleintjes zo actief gaan worden. Isabel is ook ruim 9,5 maand (09-09-2007) en ze gaat sinds vorige week al een klein beetje kruipen. Op het cb zeiden ze vandaag dat ze daar vlot mee is. Trotse mama dus! hihi

Groetjes,
    Leonie

#3881120 Quote

Hoi Leonie,

Ja super leuk he al die ontwikkelingen. Dus de jouwe is ook lekker vlot. Marissa liep ook steeds voor maar nu is ze 9 maanden en kruipt ze dus nog niet, maar goed, ze heeft nog even en het begin is gemaakt.

groetjes Linda

#3881136 Quote

Hoi Lin,

het zou vast eens heel snel kunnen gaan gebeuren! Dylano is ook zo begonnen, en heeft in 1,5mnd heel veel geleerd ineens. Tijgeren, kruipen, staan, lopen aan tafel, en nu liep tie vandaag voor het 1st achter een stoel de kamer door. Nog niet hard, maar het begin is er.
    Hou je camera alvast maar bij de hand, want zou leuk zijn als je  haar 1e kruipmoment op film hebt

Liefs Debby.

#3881147 Quote

Hey Linda,

Jesse begon ook eerst op zijn handjes en knietjes te zitten en daarna ging hij kruipen. dus ik denk dat jou kleine meid binnenkort de kamer kruipend door komt.

Gr Linda

#3881152 Quote

Hoi Linda,

Jennifer begon eerst naar achter te schuiven, toen na een paar weken pas  naar voren.. en toen ging het opeens heel snel. Binnen een week: zelf gaan zitten en weer liggen, zichzelf optrekken en toen zelf gaan staan en weer zitten, billenschuivend…
    Dit was 1,5 maand geleden en nu sinds een week kruipt ze echt!!! haha gekke meid he!

Dus Lin, het gaat nu echt snel met je meidje hoor!!!!

gr. Ilone

#3881153 Quote

Hoi Linda,

Zorg maar dat je je fototoestel bij de hand houdt, want ik denk dat het niet lang meer zal duren voordat ze weg kruipt.   Tijgert ze trouwens wel? Of gaat ze die fase helemaal overslaan.

Groetjes, Karin

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct