Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hier een buikfoto

• Auteur

Deze hebben we net gemaakt
    Ik ben nu 34 weken en 3 dagen zwanger!!!
    Oftewel lekker aan het aftellen..

Ow ja en ik ben "pas" 7 kilo aangekomen !!!!

Groetjes
    Jolanda

#3881164 Quote

Hoi Jolanda,

Dat is echt een mooi beschaafd buikje, helemaal als je al zo ver bent. En nu inderdaad lekker aftellen. En nog even genieten van het leven in je buik. Een spannende tijd. Ik hoop dat je je nog goed voelt en niet teveel kwaaltjes hebt. Succes nog met de laatste loodjes

groetjes Linda

#3881167 Quote

Mooie buik meid!!

En 34 weken al!! Dat zou je niet zeggen. Trouwens wat gaat de tijd uberhaupt nel hé, kan me nog zo goed herinneren dat je het hiet aankondigde!!

X Saski
    mv Rik 04-07-07

#3881169 Quote

Hoi Jolanda,

Ja een echte meidenbuik! hahaha. Mooie buikje hoor en netjes beschaafd, maar 7 kilo aangekomen. Ik zou dat bij een tweede zwangerschap ook wel willen ipv 30 kilo hahaha
    Voel je je trouwens nu al wel beter?

liefs Maris

#3881171 Quote

Hoi hoi,

wat een mooie buik heb je zeg!! Daar mag je trots op zijn!!
    Nog maar een paar weekjes en dan is ze er. Ben erg benieuwd naar de foto's!

Liefs Debby.

#3881173 Quote

Hoi hoi,

Ach wat is beter voelen…. ik heb het maar gewoon geaccepteerd dat ik me voorlopig niet beter zal voelen tot na de bevalling
    Maar verders gaat het wel..
    Ben nu weer aan het twijfelen over wel of geen borstvoeding…
    Bij kyano heb ik de fles gegeven en nu heb ik ineens de kolder in mijn kop voor borstvoeding
    Maar ja ik heb nog maximaal 7 weken om te beslissen

Of heeft iemand hier nog tips of ideeen?

#3881175 Quote

Ik heb eigenlijk maar 1 goede tip voor je… Je moet doen waar jij je het beste bij voelt! BV is wel fijn als je dat kunt geven, maar aan de FV ontbreekt ook nix.
    Succes met je keuze meid!

Liefs Debby.

#3881176 Quote

Ik ben van mening dat ik altijd zou proberen of BV lukt. Je kunt dan altijd nog naar fles overstappen als het niet lukt, maar zeker als je nu twijfelt zou ik het altijd doen. Als je eenmaal met de fles begint kun je niet meer terug naar BV. BV heeft gewoon een hele hoop voordelen en is zeker het proberen waard. Ik heb het uiteindelijk 9 maanden met veel plezier gedaan. Succes met het maken van je keuze.

#3881177 Quote

Hoi Jolanda,

Je kan altijd op het moment zelf beslissen wat je doet toch? Ik wilde bij Feline borstvoeding geven en dat helaas heel kort kunnen doen. Ging gewoon niet goed. En bij een tweede kindje zou ik het weer proberen en zelfs iets langer doorzetten als het niet lukt.
    Ik weet natuurlijk niet of je nog meer kinderen wilt hierna, maar als je het bij 2 wilt houden zou ik het sowieso proberen. Maar ja dat zegt mijn gevoel en je moet vooral goed naar jouw eigen gevoel luisteren.

Liefs Maris

ps wel vervelend dat je je zo voelt, maar inderdaad het is over een aantal weken over!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct