Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wat is het hier ineens rustig aan het worden de laatste dagen….

• Auteur

waar zijn jullie gebleven? Ik verbaas me er over omdat het meestal wel drukker is en ik nu weinig heb om bij te lezen.

Groetjes van Marloes

#3881185 Quote

Het is hier inderdaad een stuk rustiger. Ik kijk af en toe vol hoop op de site maar dan is er nog niets gebeurd. Ik denk dat de eerste mensen op vakantie zijn en de anderen overdag genieten van het mooie weer en dus alleen 's avonds even inloggen. Maar mocht je leuke ideeen hebben voor onderwerpen dan zijn ze meer dan welkom

#3881187 Quote

hoi hoi,

wij zijn er ook nog hoor, nog lang niet op vakantie
    maar af en toe kom je nergens aan toe,
    niet dat ik super veel reageer maar ik probeer toch wel
    regelmatig even te kijken , maar mij was het ook al opgevallen,
    maar ik kijk ook altijd even op zomer 2006 mama`s en daar is
    het ook een stuk rustiger,
    misschien stilte voor de storm..

groetjes mascha

#3881188 Quote

Nou, het was mij idd ook erg opgevallen ja. Ook als ik hier kom, is er eigenlijk vrij weinig tot nix bijgeschreven.
    Ik hoop dat het weer gauw drukker word!

Liefs Debby.

#3881190 Quote

haai,

het is mij al een tijdje geleden opgevallen, maar ik denk dat het een aan een aantal factoren ligt, het forum zelf is veranderd, de topics blijven een beetje hetzelfde , eenzijdig zeg maar en er zijn veel zwangere dames die denk ik toch ook weer bij de datum dat ze uitgerekend zijn forummen, weet niet zeker hoor maar denk dat het daar aan ligt.

gr bianca

#3881193 Quote

Hoi,

het was mij ook al opgevallen dat het wat rustig was maar heeft waarschijnlijk met het weer en de vakantie te maken. Misschien kunnen we er weer voor zorgen dat het weer interessant word.

Groetjes
    Inge

#3881197 Quote

Hallo meiden

Ik reageer ook niet supervaak… maar meestal is iemand me al voor geweest hahaha

Maar ik denk ook dat het door het weer komt .. ik ben op moment wel veel buiten te vinden… alleen jammer dat het vandaag regent :s

Maar volgende week 30 graden hoorde ik :p

Zal een kijken of ik iets kan bedenken

Fijne dag nog !

Groetjes anna

#3881198 Quote

Hallo meiden

Ik reageer ook niet supervaak… maar meestal is iemand me al voor geweest hahaha

Maar ik denk ook dat het door het weer komt .. ik ben op moment wel veel buiten te vinden… alleen jammer dat het vandaag regent :s

Maar volgende week 30 graden hoorde ik :p

Zal een kijken of ik iets kan bedenken

Fijne dag nog !

Groetjes anna

#3881213 Quote

De vakantie is natuurlijk begonnen in het Noorden, dus misschien ligt het daaraan? En het is natuurlijk heel lekker weer! ten minste hier wel hahaha

groetjes Maris

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct