Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

bmr prik

• Auteur

hoi allemaal,

meryem heeft afgelopen woensdag haar  periodieke keuring gehad en is helelmaal goed gekeurd, haha ze weegt nu 10,3 kilo en 76 cm, en ze heeft haar laatste prikjes gehad, de beruchte bmr, zijn er mensen mij al voor gegaan en zijn de kleintjes ziek geworden, ze zeggen na 5 dagen of zo kunnen ze koorts krijgen en rode bultjes.en zoja hoe lang heeft dit geduurt?

gr bianca

#3881204 Quote

Hoi,

Mijn dochter (bijna 4) heeft destijds ook de BMR prik gehad.
    Ze zullen het op het CB wel verteld hebben, maar van deze prik kunnen ze na 7 tot 10 dagen last krijgen. Zo ook Eva. Die kreeg na 8 dagen koorts. Was wat hangerig en huilerig, maar dat ging met een dag of twee weer over.
    Bas is volgende week aan de beurt. Ik ben benieuwd.

Groetjes, Karin

#3881211 Quote

hoihoi,

dat is ook echt de prik waar ik enorm tegenop zie. De DKTP vond ikniet zo vervelend omdat ze daar geen van allen ziek van zijn geworden.Maar mijn oudste 2 zijn van de BMR echt best ziek geweest. Zo na een dag of 10 na de prik koorts en niet lekker zijn. Levi isal om de week ziek door zijn oren dus daar zit ik echt niet op te wachten.

Maar ja is wel voor hun eigen bestwil maar zie er stiekem nu al een beetje tegenop.

groetjes chimene

#3881214 Quote

Ik zie ook een beetje tegen de prik op, ik heb het al verzet van 31 juli naar 24 juli omdat we half augustus op vakantie gaan. Kan ze nog net even ziek zijn voor de vakantie….

groetjes Maris

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct