Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Verjaardags outfit

• Auteur

zoals het topic al zegt…ik zoekn een verjaardag kledingsetje voor Lindy.
    Het leek me wel leuk om voor haar verjaardag een wat duurder setje dan normaal te kopen. Echt iets speciaals. Nou…dat had ik beter niet kunnen bedenken wat ik word er helemaal gestoord van.
    Kan niet echt wat leuks vinden en als  het leuk is is een broekje al snel 30euro en dat vind ik toch echt te gek.

Nu eindelijk wel een leuk jurkje gezien, redelijk geprijst maar nu moet er nog een shirtje en legging onder… En…bij onze villa happ hadden ze haar maat niet meer dacht ik dus dat word via de site van wehkamp bestellen. Nou is dat net erg, maar het shirtje en legging moeten er wel bij passen. Oftewel, waar haal ik dat nou weer vandaan in de juiste kleuren…

Hebben jullie ook speciale verjaardags kleding gekocht?

En er was laatst een topic over  leggings, maar ik kan hm niet vinden.
    Waar kopen jullie de baby leggings en wat kost het ongeveer?

Groetjes,
    Sannemams

#3881254 Quote

hey hallo,
    Vanuit huis kregen wij ook altijd nieuwe kleding aan op onze verjaardag, dus vond het leuk om dit voor Jelte  ook te doen enne je wilt toch ook dat ze leuke kleding aanhebben op alle foto's toch?
    ik had ook wat nieuwe dingen gekocht, maar het bleek die dag toch wel erug warm en dus werd het wel zn witte linnen maar met een hempje ipv zn leuke polo haha..
    De middag heb ik trouwe'ns een andere broek bij em aangedaan, want deze was echt niet wit meer.
    Hier 'moet' je natuurlijk ook wel rekening mee houden, dat het vies word door een lekkere poepbroek oid. Dus als ik jou was zou ik het niet té gek maken kwa prijs!
    Succes ermee,
    liefs Saskia. (mv Jelte)

#3881261 Quote

Hoi Sannemams,

Ik moest en zou het ook doen, een duurder setje mooie kleding kopen. Uitendelijk heb ik van babybarb een shirtje zonder mouwen met een rokje en legging erbij. Legging was alleen veel te warm, dus ik had een mooie onderbroek over haar romper heen ipv de legging.

https://www.kleertjes.com/
    /index.php?page=detail&af[m]
    =11,52,165,169&af[mt]=7&af[sz]
    =1&fs[g]=1&fs[mt]=1&fs[sz]=0
    &fs[m]=0&id=14793&maat=7

Deze had ik, maar dan zalmroze, legging wel bruin.

groetjes Maris

ps legging bij prenatal of bij C&A?

#3881263 Quote

Ik koop voor de kinderen altijd een leuk shirt bij http://www.rainbowbabies.nl.
    Dit keer hebben ze allebei een knal oranje shirt met bedrukking, lijkt een beetje op een voetbalshirt, was een aanbieding.
    Een broek zoek ik een leuke bij de hema oid.
    Voor Maik, de oudste, wil ik dit jaar in de opruiming (hij is 26 aug. jarig) gaan kijken voor een iets duurder merk.

gr Saskia

#3881273 Quote

Hoi Sannemans,

Marissa krijgt een Tinkerbell jurkje omdat dit het thema is voor haar verjaardag maar weet nog niet zeker of ze dit op de dag zelf ook aan krijgt ofdat ik hem alleen voor de uitnodiging gebruik. Ik ga ook een shirt bestellen bij rainbowbabies met haar naam en ee taart met 1 kaarsje. Marissa haar leggings zijn altijd van Bonnie Doon, die koop ik bij een sokkenspeciaalzaak, ze zijn rond de 10   tot 15 euro. Maar bij V&D hebben ze ook een goedkoper alternatief. Succes met zoeken en laat je het resultaat nog zien?

groetjes Linda

#3881297 Quote

Hoi,

Ik wilde ook de tip van rainbowbabies gaan geven. Ze hebben daar geen leggings, maar je kunt wel een broekje in een paar maten te klein bestellen, die vallen dan als legging.

Groetjes, Karin

#3881308 Quote

Hoi

Ikzelf vind Mexx echt super leuk. Nu ook in de sale, echt te doen.

En idd Villa Happ. Daar kwam Feline haar setje ook vandaan…zie maar onder mijn topic.

Succes

Groeten Kirsten

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct