Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vraagje dikke buik 2e zwangerschap

• Auteur

hey dames,

ik ben nu 5 en een halve week zwanger van de 2e, alles gaat prima.
    Maar ik kan mn gewone broeken niet meer aan!
    wat wordt mn buik snel dikker nu!!

Hadden jullie dit ook en hadden jullie zo iets van; "nog even verborgen houden voor de buitenwereld'??

ben benieuwd!

#3881264 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Je buikspieren weten nu inderdaad een beetje welke kant ze opmoeten en zijn ook een beetje minder strak geworden dan voorheen, dus je kunt eerder een buikje krijgen.
    Ook werken je darmen minder snel, dus door obstipatie kun je een dikkere buik hebben waardoor je kleding niet meer zo lekker zit.

Bij de oudste heb ik tot 20 weken mijn gewone kleding aan gehad, maar bij Daan kon ik na 7/8 weken ook niet meer in mijn gewone broeken.
    Wij hadden het toen al aan iedereen verteld, dus wat dat betreft geen probleem, kon gewoon mijn zwangerschapsbroeken aantrekken zonder vreemd aangekeken te worden.

Een fijne zwangerschap.
    gr Saskia

#3881282 Quote

Hallo,

ook ik ben van mening dat je sneller groeit. Ik liep ookal met 7wk met positiebroeken aan. Het zijn vooral mn darmen die opzetten. Pas nu begin ik een buikje te krijgen. Maar dit verschilt tuurlijk per vrouw.

Geniet van je zwangerschap!

Liefs Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van de 2e 17w 4d

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct