Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Bij je kleintje kijken voor het slapen gaan?

• Auteur

Ik was benieuwd of jullie allemaal voordat je gaat slapen bij je kleintje gaat kijken.
    Wij doen het eigenlijk alleen als onze zoon ziek is. Verder niet.
    Dit komt denk ik ook omdat hij een huilbaby is geweest de eerste 3-4 maanden.
    Toen waren we blij als hij sliep en durfden we eigenlijk niet te gaan kijken.
    Ik luister altijd wel even, doe de deur open en luister of hij rustig ademt  en dan kan ik ook rustig slapen.

Groetjes Tam

#3881262 Quote

Wij, mijn man en ik, gaan allebei even kijken bij beide kinderen voordat we zelf gaan slapen. Kijken even ofdat ze goed in bed liggen, onder de deken ed en geef ze nog even een knuffel.
    De oudste van ons was ook een slechte slaper, maar toch ging ik daar ook altijd even kijken.

gr Saskia

#3881269 Quote

Ik ga altijd even kijken… meestal hoort hij mij al de trap oplopen voordat ik bij hem ga kijken…

#3881271 Quote

wij kijken iedere avond voor wij gaan slapen en dan leggen we hem
    ook nog even goed en onder zijn deken want daar wurmt hij zich
    onder vandaan en dan doen we ook pas zijn deur  dicht..

groetjes mascha

#3881276 Quote

Marissa slaapt nog steeds bij ons op de kamer dus ik hoef niet speciaal te gaan kijken, als ik 's nachts wakker word kijk ik wel altijd even langs me in haar bedje of alles goed gaat. We hebben ook een Nanny Care aan haar bedje dus ik kijk ook altijd even of ik het lampje zie knipperen en dan kan ik met een gerust hart weer lekker verder slapen.

groetjes Linda

#3881279 Quote

Hallo, wij geven Dylano altijd een schone luier voordat we gaan slapen. Dit omdat hij 's ochtends regelmatig nat was. Hij maakte ook nachten van 14uur. Dus wij gaan dus ook nog altijd bij hem kijken. Vind ik altijd fijn hoor, want dan kroelen we ff met elkaar met papa erbij. En soms als papa hem weinig heeft gezien die week, nemen we hem zomaar voor 5min. mee in bed. Das echt fijn!! Hij gaat altijd gelijk verder slapen trouwens, das geen probleem bij hem, anders hadden we het vast niet zo gedaan.

Liefs Debby.

#3881284 Quote

Volgens mij ben ik de enige die niet gaat kijken!
    Rik slaapt ook altijd met de deur dicht en wij ook.
    Ik vind het verveldn elk zuchtje en kuchje te moeten horen, daar lig ik dus wakker van.

Verder denk ik dat ik er niets aan kan veranderen dat mocht er wat gebeuren door eerst bij hem te gaan kijken (snappie).

En hij is het niet gewend, dus zodra we de deur open doen is hij wakker en dat vind ik zielig. We nemen hem weleens mee als we op visite moeten en dan moeten we hem ook wakker maken als we weggaan en dat gaat goed dus dat dan weer wel. Verder gaan wij niet kijken. Owja ik kijk wel altijd even door het sleutelgat (als het nog licht is dan hé)!

X Saskia
    mv Rik 04-07-07

#3881294 Quote

Hoi,

Ik ga ook niet kijken bij Bas.
    Hij wordt daar vaak wakker van, dus ik laat hem liever met rust.
    We slapen op de kamer naast hem, dus als er wat is, dan hoor ik hem wel.

Bij onze oudste gaan we wel even kijken (één van ons). Maar bij haar kan de fanfare door de kamer komen en daar wordt ze nog niet wakker van.

Groetjes, Karin

#3881309 Quote

Hoi

Ik kijk altijd even bij de oudste. Maar bij Feline eigenlijk niet. Ze word ook snel wakker….

Groeten Kirsten

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct