Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Terug van Texel…

• Auteur

Wij zijn een weekje naar Texel geweest en het was erg geslaagd!
    Het was voor ons de eerste keer dat we met z'n 3-tjes op vakantie gingen.
    We hadden een heerlijk huisje (op vakantiepark de Krim) met een heel groot grasveld als tuin.  
    We hebben het zeer getroffen met het weer, maar op het park was ook een overdekt zwembad en een kinderparadijs incl. ballenbak dus  we hadden ook  alternatieven bij minder goed  weer.
    Net buiten het park was een soort kinderboerderij met speeltoestellen en we zaten slechts 2 km van het strand…

Zeker een aanrader!!
    …en nu morgen weer werken…

Groetjes,
    Laura

#3881298 Quote

Hoi Laura,

Wat heerlijk dat jullie een fijne vakantie hebben gehad.

Wij zijn wel eens een weekend op Texel geweest. Ook op 'de Krim'. Leuk compleet en schoon park.

Succes morgen weer op je werk.

Groetjes, Karin

#3881303 Quote

Hoi Laura,

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Ik ben 1 keer op Texel geweest en vond het geweldig. Als Marissa groter is wil ik er een keer naar toe. Balen dat je morgen meteen moet werken. Sterkte!

groetjes Linda

#3881316 Quote

Grappig om  jullie verhalen over Texel te lezen. Wij wonen er namelijk!!!

Ik en mijn vriend zijn hier geboren en opgegroeid. Ik ben heb een paar jaar, voor studie, in Amsterdam gewoond, maar ben daarna snel weer terug gegaan. En onze Mirte is ook op Texel geboren, lekker thuis…dus ook een 'echte' Tesselaar!

Heerlijk eiland ik zou nergens anders willen wonen…vooral nu niet met Mirte.

Groetjes Marga

#3881320 Quote

Hoi Laura,

Fijn dat jullie zo'n goede vakantie hebben gehad. Ben je een beetje lekker bijgekomen, hoe gaat het nu met je? Wij weten nog niet zeker of en waar we op vakantie gaan. Ligt een beetje aan wat er vrijdag in het ziekenhuis wordt gezegd in verband met het spuiten etc. Als we in de periode dat we vakantie hebben nog in de mmm zitten dan blijven we lekker thuis.

Groetjes en succes met werken vandaag.
    Inge

#3881417 Quote

Hoi Laura,

Wat leuk om jou berichtje te lezen, wij gaan 1 Augustus naar Texel en ook naar de Krim. Als het goed is hebben wij ook een huisje met een ruim grasveldje met een hekje erom heen.
    Nou als ik jou zo hoor dan is het je goed bevallen!!!
    Ben heel benieuwd!!   Nog tips om te doen???

Gr. Ilone

#3881424 Quote

Hoi Ilone,
    Wat heerlijk dat je de vakantie nog voor de boeg hebt!
    De Krim is echt supermooi…zoals iemand hier ook zei is het heel schoon en fris en goed verzorgd.
    Wij bleven 's ochtends bij het huisje, zodat Ruben lekker een slaapje kon doen en in de middagen gingen we dan iets leuks doen.

We zijn bijv. naar Den Burg (leuke winkeltjes), De Koog (dorpje aan zee), Oudeschild (hele mooie oude huisjes), Ecomare (zeehonden kijken en wandelen door de duinen) en het strand geweest… Ik zou wel zo'n windscherm meenemen als je naar het strand gaat, want het waait meestal vrij hard op Texel.
    Verder krijg je op het park een Kinderplattegrond van Texel met leuke tips voor de kleintjes…dus ik denk dat ook jullie je goed gaan vermaken.
    Alvast een hele fijne vakantie toegewenst!

Groetjes,
    Laura

PS: @Roos: wat leuk dat jij op Texel woont. Het lijkt mij een geweldige plek om te mogen opgroeien!

#3881428 Quote

Ohhh super zeg, klinkt allemaal erg goed!!! Heb er nu al zin in..

#3881436 Quote

Owww super zeg!!

Ik heb er nu helemaal zin in!! Volgende maand gaan wij daar ook heen, alleen staan we daar dan met de tent!!
    haha wil nu heen!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct