Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wat kunnen jullie kindjes??

• Auteur

Hallo meiden ik vond het zo leuk om te lezen welke woordjes jullie kindjes al kunnen zeggen. Nu vind ik het heel leuk om te weten wat ze allemaal ongeveer kunnen.

Jesse kan, lopen om de salontafel, lopen achter een babywalker.
    Met een vorkje af en toe eten. Zwaaien. Kruipen achteruit en vooruit(haha).
    Mega blocks opelkaar zetten en heel snel weer kapot maken.
    En natuurlijk nog wat andere dingen, zoals draaien, zitten. etc

Groetjes Linda

#3881311 Quote

Marissa rolt de hele kamer door. Ze schuift een beetje achteruit en kan op handen en voeten wiebelen. Ze kan ook alleen op handjes en voetjes staan. Ze pakt zelf stukjes brood en doet die in haar mond en ze kan een bolletje zelf afhappen. Ze geeft kusjes als je er om vraagt, ze geeft een high five en kan op commando "snuiven". En ze zwaait als je dag dag zegt.

groetjes Linda, mv Marissa 13-09-2007

#3881317 Quote

Leuk onderwerp!!

Onze Mirte die loop inmiddels heel goed los. Gisteren op het grasveld achter ons huis  rent zo achter de buurjongens aan…super. Ze viel wel af en toe maar dan wist ze niet hoe snel ze weer moest gaan staan (sinds gisteren kan ze dat ook alleen!) en hup weer verder. Ongelovelijk hoe snel het allemaal is gegaan…echt binnen een paar weken van het eerste stapje tot rennen…..

#3881318 Quote

Oh, vergeten te vermelden om het vergelijkbaar te houden!

Mirte 27-05-2007

#3881319 Quote

hoi dames,

meryem kan al lopen, rennen ,probeert koppetjeduikelen, springen, klappen, zingen, kruipen eigenlijk kan ze wel alles, en haar favoriete bezigheid is zich verstoppen in kleine ruimtes zoals bv tussen de 2 banken tussen de muur en de kast dan speelt ze een soort van verstoppertje en wij doen gezellig mee, haha het is een scheetje.

gr bianca

#3881321 Quote

hoi
    anouk kruipt (snel),ze gaat overal bij staan,en gaat nu ook wat stapjes zetten bij de tafel langs.zelf zitten,zelf stukje brood pakken,en op eten.speelgoed zoeken bijv.waar is de bal dan gaat ze ook naar de bal toe.
    gr petra

#3881322 Quote

oja en zwaaien .das zo,n leuk gezicht

#3881332 Quote

leuk onderwerp, Jesse loopt inmiddels dus al anderhalve maand en is razendsnel, hij probeert nu al te rennen, kan sinds een week uit zichzelf opstaan zonder hulp van de bank of een been…en hij klimt op z'n stoeltjes van de Ikea en gaat er dan op staan (de boef) hij kan kusjes geven, hij zwaait als je erom vraagt, en kan een telefoongesprek voeren met alles wat hij tegen z'n oor houdt. Hij kan ook heel lief in zichzelf praten als hij aan het spelen is.

Hij doet de deur dicht als je erom vraagt, eigenlijk kan hij zoveel, ik verbaas me er nog om! Hij snapt nu ook heel goed wat je zegt, en owh ja hij kan boekjes lezen en dan zelf de bladzijde omslaan…echt super!

Groetjes
    Angel

#3881333 Quote

onze jelte klets nog geen verstaanbare woorden maar kan al best veel, haha.. vind ik zelf, hier het lijstje van deze trotse mama:
    zwaaien,
    klap eens in de handjes,
    handkusjes,
    kusje,
    knuffel,
    knipogen,
    neus aanwijzen,
    op commando tong uitsteken,
    kopstoot geven 😉
    de bal door de kamer heen gooien al kruipend,
    de bal gooien,
    probeert zelf zn sokken aan te doen 🙂
    zelf kiekeboe met zn handen voor zn ogen,
    hieperde piep… en dan zn handen omhoog.
    en langs de tafel lopen, aan de hand, hard kruipen, dat was het wel voor zover ik iets kan bedenken!
    Groetjes Saskia en Jelte.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct