Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wat zouden jullie doen? Wel of geen paracetamol.

• Auteur

Hoi allemaal,

Na een aantal zéér rampzalige dagen (mijn dochter had blaasontsteking, 40 graden koorts, werd van de antibiotica alleen maar beroerder…..je weet hoe dat soms gaat), dachten we dat we het gehad hadden. Eva's koorts was gister weg en de nieuwe antibiotica leek zijn werk te doen.

Nu haalde ik Bas vanmorgen uit bed en ik vond meteen dat hij warm aanvoelde. Meneertje bleef rustig tegen me aan een (half) flesje drinken. Toen vertrouwde ik het helemaal niet meer, want meestal is de eerste fles mijn ochtend workout (meneer wil dan niet stil zitten of liggen). Hij heeft 38.8 C.
    Hij is nog steeds heel rustig. Zijn oogjes staan op ziek (ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel). Wat zouden jullie doen? Wel of geen paracetamol?

Ik hoop dat hij snel opknapt. Aanstaande donderdag is hij jarig en zouden we naar de dierentuin gaan. En voor zondag staat zijn grote verjaardagsfeest op de planning.

Groetjes, Karin

PS: Zul je ook altijd zien, mijn man moest vanmorgen op zakenreis, dus ik sta er de hele dag én nacht alleen voor.

#3881312 Quote

Hoi Karin,

Ik zou gewoon een zetpilletje geven. Het is vrij hoge koorts en dat kan volgens mij dan geen kwaad. We hebben het bij Maaike ook wel eens gehad en dan tussen de middag en 's avonds een zetpil en toen was ze de dag daarna al meteen weer opgeknapt. Zeker nu met al die leuke dagen in het vooruitzicht zou het toch jammer zijn als hij echt ziek gaat worden.

Succes en ik hoop dat hij snel opknapt.
    Inge

#3881325 Quote

gewoon geven!
    wij zouden ook iets innemen als we ons zo beroerd voelen en hij kan het nog helemaal niet aangeven!

Succes ermee!!

Channa mv Dyary

#3881329 Quote

Hoi Karin,

Ik zou ook zeker paracetamol geven. Het is echt heel erg zielig als je kleintje zich de hele dag zo beroerd voelt terwijl een paracetamol gewoon helpt. Wij waren eerst helemaal geen voorstander van pillen voor Marissa maar ze is een keer echt heel erg ziek geweest en toen zei de dokter dat ze gewoon paracetamol mogen. Marissa voelde zich daardoor echt beter dus nu krijgt ze gewoon paacetamol als ze zich niet goed voelt. Het helpt de kleintjes ook beter slapen. Succes er mee.

groetjes Linda

#3881336 Quote

Hoi

Ik ben ook van het geven…Vaak knappen ze er enorm van op

Succes

Groeten Kirsten

#3881338 Quote

Hoi,

Nou Bas bleef een dweiltje. Wilde helemaal niks en zat om 10 uur al weer zo te gapen dat ik hem alvast zijn flesje heb gegeven. Paracetamolletje geven en toen zijn bedje in.

Hij was trouwens erg boos toen ik de zetpil erin deed!

Ik hoop dat hij er goed op slaapt. Als dat zo is, dan geef ik hem er vanavond voor het slapen gaan ook nog één. Misschien hebben we morgen dan wel het ergste gehad.

Groetjes, Karin

#3881382 Quote

Hoi Karin,

Hoe gaat het inmiddels met Bas? Hopelijk beter, want jullie hebben een aantal leuke dagen voor de boeg!

groetjes Maris

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct