Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

weer een weegmoment

• Auteur

Kom maar weer met de gewichten!
    Ik ben er helemaal klaar voor.

Na 2 topweken ging het bij mij van het weekend helemaal slecht.
    Alles wat eetbaar was werd door mij verorberd.Ik heb dat elke keer als ik ongesteld moet worden.Dit heb ik nooit gehad toen ik de pil slikte,maar dat is nu niet meer nodig en dan krijg je dit.Iemand hier een tip tegen?
    Hopelijk kan ik het vandaag nog een beetje goedmaken,maar jullie het wel zien in het schema.Je kunt mijn cycles aflezen uit mijn gewicht,knap he?Jammer dat hier geen baby's meer komen,want dan is het wel handig om je cycles zo duidelijk te hebben.

Groetjes Jessica

#3881328 Quote

Ook hier geen superweek gehad. Niet 1 keer op de Wii Fit gestaan terwijl ik het wel van plan was. Wel veel gelopen maar ook wel weer wat gesnoept en zelfs wat alcohol gedronken. Ik weeg dus 89 kilo. Weer terug bij af dus.

groetjes Linda

#3881339 Quote

hier een goed bericht want ik ben afgelopen week twee
    kilo`s kwijt….fijn fijn, heb nu een lekkere start zo dus ik
    ga vol goede moed verder…

groetjes mascha

#3881347 Quote

Bij mij gaf de weegschaal 80.2 aan, dus 0.2 eraf. Dat was ook wel te verwachten na een enorme bbc en gisteren ook nog een halve sasdag. Deze week wordt mijn dochterje 1 en dat komt neer op drie dagen taart. Mmmm, dat wordt volgende week drama.

#3881379 Quote

Hoi Jessica,

Onze weegschaal is nu officieel stuk….. Hij geeft soms 65 aan, nou dat weeg ik echt niet hahaha
    Dus ik moet nog een nieuwe kopen, daarna doe ik weer mee.

groetjes Mariska

#3881409 Quote

ja hoor 74,45 dus een halve kilo eraf.

zal er ook snel weer bij komen met 3 verjaardagen deze week en tja ben gek op taart   ach ja. Ben ook niet echt aan het lijnen met SB ofzo. Slik wel ideaal gewicht van dional, maar dat is meer om mijn darmen wat meer te stimuleren. Heb een prikkelbare darm en die werkt niet altijd even goed. Niet erg, maar wel vervelend als je er wat kilos af wil.

groetjes daan

#3881413 Quote

Ik heb de schade kunnen beperken en ben 1 kilo aangekomen.
    Dus ik zit nu op 88,1 terwijl ik vorige week zo mooi 2 kilo kwijt was.
    Ik heb het even nagekeken elke keer net voor of tijdens de ongesteldheid kom ik 2 kilo aan.
    Hopelijk heb ik die ene kilo er zo weer af.

Groetjes Jessica

#3881477 Quote

hoi
    85 kg gaf de weegschaal aan,had ik wel verwacht na al die taart van anouk haar verjaardag

gr petra

#3881575 Quote

Hoi Chimen

Ik heb je gewicht voor deze week erbij gezet.
    Vorige week staat er wel op,maar je zit op bijna hetzelfde gewicht als Daan dus je lijntje (punt) valt samen met die van haar.

Groetjes Jessica

Speciaal voor jou,het nieuwe schema.
    Als je op de link klikt en dan op het schema dan zie je het schema groter.Dan kun je ook zien dat er in de oranje lijn een rode zit.

De linkhttp://www.mijnalbum.nl/Album=QYEZSQCA

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct