Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

jongens naam dat past bij djesslyn????

• Auteur

hoi hoi

hoop  dat jullie met leuke ideetjes komen! mijn dochtertje heet djesslyn en over 2.5 maand beval ik (als het klopt) van een zoontje.

maar we hebben nog steeds geen naam :S we komen er gewoon niet uit!

zelf vond ik djaiden erg leuk.. maar zo heten er al zo veel tegenwoordig en ik wil eigelijk iets wat je niet zo vaak hoor zoals djesslyn.

dus ideen dames???

groetjes jessica

#3881342 Quote

Djoë?

#3881344 Quote

lastig, ik ben namelijk van de simpele hollandse namen 😉

wat dacht je van:
    Djori
    djim (heet een jochie bij ons in de buurt)
    djonah
    joshua (spreek je ook uit als dj)

succes ermee

#3881354 Quote

Hoi Jessica,

Wil je graag een naam met dezelfde letter als Djesslyn (lijkt mij namelijk minder praktisch als je kids straks post krijgen en zo en ik ben daar niet zo van maar ja, dat ben ik).

Maar wat dacht je van:
    Rio
    Justin
    Nathan

Groetjes,
    Maike
    Mama van Sven, 28-7-2007

#3881367 Quote

Hoi Jessica,

Ik kan helaas geen naam voor je verzinnen, maar wel even een tip voor je, geef je kinderen niet dezelfde voorletters als één van de ouders of het broertje of zusje, ik heb 20 jaar problemen met mijn naam gehad, ik had dezelfde voorletter als mijn vader en ik ben ook nog eens een tweeling, dus dat was altijd zoeken naar mij….hadden ze de letter goed, dan hadden z'n m'n vader weer te pakken en hadden ze de geboortedatum goed, dan stond er weer een V op de brief ipv een A en dan ben ik tweeling met een jongen! Om gek van te worden, inmiddels ben ik getrouwd en heb ik dus ook de achternaam van mijn man….nu na 27 jaar is de ellende met mijn voornaam en achternaam afgelopen. Nu hoef ik ook nooit meer mijn achternaam te spellen, had helaas een niet alledaagse naam!

Dus let op de letters bij het kiezen van de namen, of geef ze een tweede naam, zodat die letter ook op de brieven komen!

Veel succes met kiezen en succes met de bevalling alvast!

Groetjes Angel

#3881368 Quote

hoi hoi

bedankt voor de leuke tips ga der zeker een paar opschijven maar meer is altijd welkom!

djesslyn heet djesslyn louise (naar mijn oma)  dus problemen met de letters zal ik niets snel krijgen.. maar wat ik eigelijk wil is de zelfde begin klank maar dan zonder d dus bv jaiden.. maar je zegt djaiden

maar ook ideen die de hele andere kant op gaan zijn welkom.. want het is echt zo lastig!

groetjes jessica

#3881370 Quote

Hoi Jessica,

Moeilijk he een naam verzinnen! Ach met wat hulp van iedereen kom je al een stuk verder toch?

Jason
    Jordan
    Joey
    Jamiel
    Jardo

En nu bedenk ik een naam die met de J begint en echt onwijs gaaf is: Jake
    (vind ik dan he hahaha)

Nou succes met namen zoeken.

groetjes Maris

#3881407 Quote

jaimy
    jesse (spreek uit: djessie)
    jordan/jorden

#3881489 Quote

Ik vind Jaiden er heeeeeeel goed bij passen. Ik zou het gewoon doen! Je zit er toch al mee in je hoofd. Straks krijg je er spijt van dat je het niet hebt gedaan…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct