Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Eindelijk samen in bad geweest

• Auteur

Ik ben net voor het eerst samen met Marissa in bad geweest!! Wat is dat ontzettend gezellig. Ze vond het echt super en was heel erg aan het spetteren en aan het "zwemmen". Ze heeft al wel vaker alleen in het grote bad gezeten maar dus nog nooit samen. Het was zeker voor herhaling vatbaar. Echt super.

Liefs Linda, mv Marissa 13-09-07

#3881395 Quote

hoi hoi
    leuk is dat he,
    wij hebben zelf geen bad maar toen we op vakantie waren wel.
    en mick vond het ook helemaal super…
    geniet er lekker van,nu willen ze voorlopig nog..
    x chan

#3881433 Quote

Wij doen het heel vaak. Ik moet zeggen dat ik het ook makkelijker vind om samen in bad te gaan. Lotte heeft zo'n badzitje, dus dan kan ik mezelf snel afdrogen terwijl ze nog even speelt. Meestal doen we het met z'n drietjes, dan gaat ze met pappa of mamma in bad en de ander pakt haar daarna aan en gaat haar aankleden.

Groetjes, Marisa

#3881505 Quote

Ik ben nadat alles geheeld was na de bevalling 1 x per week met Vera in bad gegaan, GENIETEN. op een gegeven moment vond ze het niet meer leuk om vast gehouden te worden, we hebben toen een badzitje gekocht, ook super en nu gaat ze gewoon los in bad (30 cm water) en madam zwemt door het hele bad.

Wel grappig was dat ze laatst een keer zo over de rooie ging dat ik even met haar in bad ging om rustig te worden. Zit ze vol verbazing naar mijn borsten te kijken en aan de tepels te friemelen. Vond ik zo grappig!! vooral omdat ik haar 7 maanden zelf gevoedt heb. Moest erg lachen.

groetjes daan

was ze een maand of 3 denk ik

#3881531 Quote

Ja was idd zo gezelli… In het begin gingen we altijd samen in het grote bad.. Jennifer dan in haar badzitje.
    Maar de laatste tijd gaat ze gewoon alleen en sinds vorige week zelfs zonder zitje.. Ze vind het nog wel een beetje vreemd, want ze blijft netjes op dezelfde plek zitten!!!!
    Nou prima hoor!

gr. Ilone

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct