Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

iets leuks/verrassends over ons zelf.

• Auteur

Het valt mij op dat er af en toe in de discussies dingen naar voren komen die echt heel erg leuk zijn en die niemand wist. Zoals AKK die een boerderij heeft, er is al een eigen ijssalon naar voren gekomen en iemand die op Texel woont. Allemaal super leuk. Nu leek het me leuk als iedereen eens iets verteld wat leuk/verrassend is.

Ik zal beginnen.

Ik heb 9 tattoos verspreid over mijn hele lijf en voor Marissa geboren werd werkte ik regelmatig in een tattooshop achter de balie. Ik gaf daar advies aan klanten over welke tattoo ze wilde hebben en hielp soms dus ook bedenken wat mooi kon zijn. Mijn man heeft ook flink wat tattoos en dus ook 1 met de naam van Marissa.

Ik hoop verrassend genoeg

groetjes Linda mv Marissa 13-09-07

#3881430 Quote

Nou dat is zeker verrassend… !! Had ik nou nooit bij jou verwacht hihi… grappig he.. aan de naam en reactie heb je een bepaald beeld bij iemand!! Nou die is nu wel bijgesteld hoor!!!!

Helaas kan ik niets verrassend over mezelf vertellen…goh das best saai!!!

gr. Ilone

#3881440 Quote

haha leuk onderwerp! mm maar wel moelijk.

dat ik nog maar 20 ben en dat ik over 2 en halve maand al van de 2de beval (overgens de laatste )

verrassend genoeg??

groetjes jessica

#3881441 Quote

Super leuk allemaal. Marisa welke internetshop heb je? Ik heb net Disney dingen voor Marissa besteld. En Ilone er is vast wel iets maar misschien denk je zelf dat het niet verrassend is. Ben je al drie keer getrouwd? Heb je twintig broers? Werk je bij nummerinformatie? Heb je een piercing in je lip? Heb je 6 tenen? Kun je de lekkerste lasagna van de hele buurt maken? Heb je ooit verkeing gehad met Emiel Ratelband? Er is vast wel iets. Volgens mij heeft iedereen wel iets maar vind je het zelf niet altijd even spannend.

#3881442 Quote

Hoi Jessica,

Dat vind ik zeker ook verrassend. Zo jong nog en dan al bijna twee kinderen. Dat hoor je niet heel vaak. Hebben jullie er bewust voor gekozen om op deze leeftijd een gezin te starten? Lijkt me wel voordelen hebben als je er eerder bij bent. leuk hoor.

groetjes Linda

#3881449 Quote

uuuh nu ik….
    we hebben gisteravond besloten in bed dat ik vandaag niet meer ga beginnen aan de volgende pillenstrip….

groetjes sibje

#3881450 Quote

Ooooh Sibje,

Dat is echt kei spannend en een belangrijke beslissing. Ik hoop voor je dat het allemaal snel mag lukken. Hou je ons op de hoogte? Spannend!!

liefs Linda

#3881453 Quote

Hoi,

Jeetje Linda, wat een onderwerp! Nou, dan ben ik maar een saaie miep hoor.
    Ik ben gewoon heel burgerlijk. Woon in een dorp in een tweekapper, twee auto's voor de deur (nou ja, eentje is er van mijn mans werk), we zijn tweeverdieners (ik dan part time), netjes getrouwd en nu dus mama van een prachtige zoon. Nee, geen huisdieren anders was het helemaal huisje boompje (in de voortuin), beestje……

Misschien dan dat ik mijn man via internet heb leren kennen? Maar ja, dat is tegenwoordig ook al heel normaal hè?

Nee, verder niets bijzonders hierzo…….

Groetjes,
    Maike

#3881454 Quote

nu ikke…
    eigenlijk geen "spannende" dingen….

Ik ben "al" 38 en mijn vriend 41,we kennen ons pas 4,5 jaar en zijn alletwee lang single geweest.
    Ik hoopte altijd nog dat ik toch een kindje zou krijgen..en ja gelukkig(op de valreep) kwam ik "de ware" tegen en kregen we een kindje….en dat terwijl mijn vriend de 2e maand van onze verkering zei dat hij geen kinderen meer wilde..pfff gelukkig heeft hij zich nog bedacht!!!

Oh ja..en ik werk in een babyspeciaalzaak!Heeeeeel leuk!!

Liefs,Swinnie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct