Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Je kunt mij 's nachts wakker maken voor…

• Auteur

Ook een soort nieuw "spelletje"? Uiteraard mag je vaker dingen neerzetten.

Je kunt mij 's nachts wakker maken voor

Milka Amavelle, een Milka reep maar dan gevuld met chocolade mousse, dat zou dus echt verboden moeten worden. Zo ontzettend lekker

#3881491 Quote

Je kunt mij nergens voor wakker maken! Lekker laten liggen, ik ben al blij als mijn dochter weer eens een nachtje doorslaapt.
    En daarvoor riep ik het ook altijd, laat mij lekker met rust 's nachts, hahaha.
    Groetjes van Sonja

#3881492 Quote

ojaaaaaaaaa die milka amavelle,heerlijk is ie!zou ik niet erg vinden om daar voor wakker te worden.en voor een italiaans ysje,smaak:chocolade.mmmmmmmmmmmmm

gr petra

#3881496 Quote

Je mag mij wakker maken  voor chocola, heerlijk!! Een reisje naar een tropisch land mag ook wel hoor.

#3881499 Quote

Nou laat mij ook maar heerlijk slapen!!! 's Morgens ligt het lekkers vast nog wel op mij te wachten, hahahahahha

Gr

#3881506 Quote

eigenlijk niets, ben erg gehecht aan mijn nachtrust, maar als ik dan toch moet kiezen is het niet iets om te eten, maar voor een nieuw neefje/nichtje mag je mij altijd wakker maken.

groetjes daan

#3881509 Quote

Ik heb ook wel mijn nachtrust nodig..en die chocolade eet ik dan wel overdag!
    Maarre….een ouderwetse vrijpartij…,mag hij me best een keertje voor wakker maken!

Liefs,swinnie

#3881514 Quote

als ik dan toch wakker moet doe mij dan maar een carpacio…mmmm….
    en voor zelfgemaakt ijs…jummie…(heb jaren geleden in een ijssalon van
    kennissen gewerkt en die hadden zulk lekker ijs)

gr mascha

#3881524 Quote

Helemaal nergens voor, want ik word dan ontzettend boos en sjaggie! Maar als het echt moet en het zou voor eten zijn….geloof het of niet…maar dat zijn dan spruitjes! En dan zoals m'n moeder ze maakt!! Raar mens ben ik hoor….

Groetjes
    Angel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct