Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Kinderwagen of buggy?

• Auteur

Even een vraagje:

Ik zit eraan te denken om de (combi)kinderwagen weg te doen en daarvoor in de plaats een buggy te kopen (neemt veel minder ruimte in etc.)

Was benieuwd wat anderen het meest gebruiken, toch nog de grote wagen of al een buggy aangeschaft?

Het zou jammer zijn als ik hem weg doe en dan heel veel spijt krijg.

Groetjes,
    Eveline

#3881493 Quote

Hoi,
    wij hebben ook pas een buggy gekocht en merken wel dat we die sneller gebruiken. Maar voor de lange stukken wandelen neem ik toch liever onze Quinny Speedy mee, die rijdt toch prettiger.
    Dus als je een buggy koopt zou ik zeggen houdt voorlopig nog even de kinderwagen, die kun je dan altijd nog weg doen, toch?
    Succes in ieder geval,
    groetjes van Sonja

#3881497 Quote

Hoi eveline,

Bij ons staan momenteel zowel de Bugaboo als de buggy beneden en het is maar net wat we gaan doen. Als ik boodschappen ga doen neem ik de Bugaboo mee want daar kan ik veel meer in kwijt. Als we met de trein gaan altijd de buggy want die is compacter. We gebruiken ze nu allebei evenveel maar ik zou geen van beiden willen missen. De Bugaboo zit Marissa gewoon veel beter in en als ze daarin in slaap valt ligt dat ook comfortabeler. Ik zou dus ook voorlopig ze gewoon even allebei houden.

groetjes Linda

#3881510 Quote

Hoi

Ook wij hebben de wandelwagen weggedaan via marktplaats. En ik gebruik nu onze Quinny Zapp en ik heb voor de vakantie een goedkope Prenatal buggy gekocht die in slaapstand kan. Die grote wagen stond alleen maar in de weg.

Groeten Kirsten

#3881515 Quote

als ik ga wandelen neem ik altijd de wagen. Rijdt gewoon veel lekkerder. Verder gebruik ik de buggy vooral als ik met de auto ga. Ik heb maar een klein autootje en de buggy past er beter in.
    ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn wagen echt niet weg zou doen, ondanks dat ik de buggy ook wel gebruik.
    maar goed het is je eigen keus, ligt er denk ik ook aan hoeveel ruimte je hebt en welke buggy je wilt kopen.

succes ermee

groetjes daan

#3881527 Quote

De buggy ligt bij ons standaard in de auto. Dus als we ergens heen gaan hebben we die bij ons. Maar als ik boodschappen ga doen of ga wandelen (vanuit huis dus) dan pak ik echt de wagen, want daar hobbelt ze minder erg in en valt ze eerder in   in slaap, ook idd meer ruimte voor booschappen.

Evelien

#3881528 Quote

hoi hoi,

ik heb ook beide, heb de buggy in de auto en de wandelwagen bij huis (X-adventure)
    vind dit wel zo fijn.
    en Mart is nu 1 jaar stel je voor dat we een 2de krijgen, kan de kleine ook nog in de kinderwagen, en Mart misschien al wel en een kiddyboard, of een aanklikt buggy voor aan de kinderwagen

groetjes simone

#3881563 Quote

Hoi Eveline,

Vanwege ruimtegebrek hebben ook wij de wandelwagen inmiddels verkocht. We hebben dus nu alleen nog de buggy voor Bas (morgen 1 jaar).
    We hebben bij het aanschaffen daarvan wel goed gekeken naar een buggy die geschikt is voor intesief gebruik. We hebben uiteindelijk een MacLaren gekocht.
    Tot op heden heb ik nog geen enkel moment spijt gehad van deze keuze.

Groetjes, Karin

#3881605 Quote

Wij hebben een quinny speedy en een maclaren buggy.
    ik wil ze ook allebei niet missen. We hebben 2 auto's,1 station en ik een klein fiesta'tje en de buggy ligt altijd in mijn auto.
    de grote gebruiken we als we met de station weg gaan of bij huis wandelen.

voor in het bos of ander ruig terrein is een kinderwagen toch steviger…kom ik met de buggy niet door.

gr. marjolein

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct