Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

feest

• Auteur

Ik heb net een uitnodiging gekregen van een oude schoolvriendin die ik 1 keer per jaar zie om bij te kletsen. We wonen een eind van elkaar en hebben het druk met onze banen. Ze gaat trouwen en mijn man en ik zijn uitgenodigd op het dessertenbuffet vanaf 22:30 uur. Ik dacht eerst dat het een typefout was! Maar nu denk ik misschien is het belgisch. Daar woont ze. Ik ben blij met de uitnodiging maar ik vraag me af of ik het volhoud als we pas om 22:30 aanwezig moeten zijn. Ik zit niet meer in het uitgaansleven en probeer rond die tijd in bed te liggen om de volgende drukke dag aan te kunnen met mijn kleintje!! Ik ga er zeker naartoe, maar wat vinden jullie van die tijd? Herkenbaar?

#3881494 Quote

HoiHoi,

Ik heb er echt nog nooit van gehoord dessertenbuffet. Vind het ook rijkelijk laat hoor. Ik heb even voor je op google gekeken en dan krijg je wel alleen maar sites uit Belgie, zal dus inderdaad wel echt iets van Belgie zijn. Maar bij mij gaan rond 22.30 ook de luikjes tegenwoordig wel dicht. Maar het is natuurlijk wel leuk dat je ook mag komen. Ik zag dat na het dessertenbuffet de openingsdans is dus schijnbaar zit er nog wel een feest achteraan. Even doorzetten dus maar en het voordeel is dat je wel zelf je kindje op bed kan leggen voor je weg moet. Ik hoop dat je in ieder geval een leuke avond hebt

groetjes Linda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct