Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

nav iets leuks…… waar ben je fan van (geweest)

• Auteur

wel grappig, linda opende een topic over iets leuk over jezelf. Ik las ook dat er 2 waren die hun idool apart vonden dus bij deze……………… waar zijn of waren jullie fan van (muziek)
    ik zal beginnen. Ik was een echte meid, toen ik een jaar of 14 was was ik helemaal gek van NKOTB (new kids on the block) en Clouseau. Die laatste vind ik nog steeds goed.
    Verder was (en heel stiekem ben ik dat nog steeds een beetje) ik fan van the backstreet boys

wie volgt?? we zullen niet lachen (stiekem misschien wel, maar dat ziet toch niemand,) maar we zullen geen negatief  commentaar leveren

groetjes daan

#3881507 Quote

Oh wat leuk..heb meteen weer jeugdherrinneringen!

Ik was fan van:

LUV
    ABBA
    The Dolly Dots
    Blondie

Later nog van Prince…oh wat een griezel eigenlijk!

Daarna vond ik ineens heel veel leuk..en nog..zowel nederlandstalig,oa..Blof,Goede Doel,Guus Meeuwis,Marco Borsato
    Maar ook engelstalig,U2,Kane,Allison Morriset..en nog veeeel meer!

Liefs,Swinnie

#3881508 Quote

Ik was ook ontzettend fan van New Kids On The Block, ben naar twee concerten geweest, 1 in Belgie en 1 in Duitsland. Vond ze echt helemaal geweldig. Sterker nog, ze zijn weer bij elkaar en weer aan het toeren en for old times ga ik er meteen weer naar toe als ze naar Nederland komen. Maar voorlopig staat helaas alleen Amerika op het program.

Verder ben ik nu dus een enorme Fanilow, ik krijg echt geen genoeg van Barry manilow. En het allerergst van alles, is vind K3 echt al jaren helemaal geweldig!! Ik denk dat ik een stuk of 6 cd's heb en twee dvd's. Ik ben al ruim 5 jaar fan, dus ruim voordat Marissa er was. Ik ben naar twee concerten geweest en moet huilen als ze op komen. . Ik zou die meiden echt heel graag een keer ontmoeten. Nu binnenkort maar een keer met Marissa naar een concert van hun.

Volgens mij 3 genante artiesten en er mag gelachen worden hoor, smaken verschillen nu eenmaal 🙂

Ben ik trouwens ook nog mijn crush vergeten op Jason Donovan (1 concert)

#3881517 Quote

hoi hoi,

toen ik nog een tiener was(zeer lang geleden) was ik fan van doe maar en later
    prince , daar heb ik nog verschillende concerten van gezien en vanaf 2000 ofzo ben
    ik qua muziekstijl een andere kant opgegaan want toen werd ik(en nog steeds)gek van rammstein, heb samen met mijn vriend ook al verschillende concerten gezien en de laatste twee, drie jaar gaan we heel veel naar epica en after forever als ze in noord- holland spelen, erg gezellig allemaal.maar mijn muziek is dus een beetje(boel) stevig…

groetejs mascha

#3881519 Quote

Het meeste is trouwens wel van vroeger, nu luister ik naar

Jan Smit, Nick en Simon, Guus Meeuwis, Robbie Wiliams, en ik vind jaren 80 en 90 altijd leuk om te luisteren

Dat wilde ik nog even kwijt want anders kom ik wel heel erg over 🙂

groetjes Linda

#3881520 Quote

ik vergat nog iets belangrijks…………sinds ik met Martijn samen ben vindt ik U2 ook helemaal te gek, ben er geweest in Arnhem en in de Arena.
    Op onze bruiloft hebben we in het gemeentehuis alleen U2 laten horen en was de openingsdans ook van U2, With or without you.

#3881522 Quote

Ja NKOTB was ik ook fan van, maar dan was ik best nog jong, dus nooit naar een concert geweest….maar de Backstreet Boys, daar ben ik dus nog steeds fan van! Laatst niet naar hun concert geweest, maar mochten ze weer naar NL komen, dan ga ik wel. Ik had altijd mijn hele kamer vol hangen met posters  (die liggen nu allemaal in de kelder!)

Verder luister ik nu naar allerlei soorten muziek oude nummers, nieuwe nummers, het maakt met allemaal niet uit, vind alles leuk behalve klassiek, blues en jazz!

Groetjes
    Angel

#3881541 Quote

Hoi….

Zo te lezen waren er heel veel mensen fan van NKOTB, ik moet eerlijk zeggen dat ik er weleens van heb gehoord maar dat het toch echt van voor mijn tijd is, hahaha…. Ik ben jaren fan geweest van BOYZONE, ik was ook helemaal in tranen toen ze uit elkaar gingen, hahahahaha….
    Ook was ik fan van Frans Bauer, vind hem nu nog wel goed maar nu hou ik van heel veel nederlands talige zangers….
    Andre Hazes heeft ook altijd een speciaal plekje bij mij…

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

#3881545 Quote

Ik heb in mijn vorige stukje al Michael en Janet Jackson genoemd. Maar ik was als tiener helemaal fan van Take That. Maar ach, de boybands zijn goed vertegenwoordigd, dus hier zal niemand verrast over zijn. Volgens mij hoort dat bij de leeftijd.

Groetjes, Marisa

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct