Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Lang zal Birgit Leven :-)

• Auteur

Als trotse moeder post ik zelf even een topic, ook van harte aan de andere kindjes die vandaag jarig zijn, want Birgit is niet de enige!

Gister heb ik de kamer al versierd, (inlc eigen gemaakte slinger)  en omdat ik vandaag moet werken mag Birgit vandaag trakteren. Ik zal er nog een foto van plaatsen, maar ben al op mijn werk.
    En vanmorgen hebben we een liedje gezongen en mocht ze 2 pakjes uitpakken.

Toen we beneden waren heeft ze wel 10 minuten om zich heen zitten staren en overal naar gewezen haha. Eigenlijk wel leuk dat ze vandaag naar de opvang moet. We vieren t pas echt zaterdag en ze vind het zo leuk op de opvang, daar maken ze er ook een feestje van.

Nou ik moest trots mijn verhaal doen!

Evelien

#3881536 Quote

HIEP HIEP HOERA

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Maak er een mooie dag van, het weer heb je echt mee!!

Heel veel plezier!!

Groetjessss

#3881538 Quote

GEFELICITEERD

een hele fijne dag toegewenst

groetjes moekje en Ryan

#3881543 Quote

Gefeliciteerd en een hele fijne dag!!!

Groetjes, PAtricia & Jayden….

#3881547 Quote

Hartelijk gefeliciteerd!

Jullie hebben een mooie dag vandaag,hopelijk als je de verjaardag viert ook.

Veel liefs Joyce (en mama)

#3881550 Quote

HIEP HIEP HIEP HOERA,

van harte en veel plezier zaterdag met natuurlijk mooi weer en veel kadootjes

liefs daan en Vera

#3881552 Quote

Gefeliciteerd Birgit! Dus jij hebt 2 keer feest, dat heb je goed geregeld hoor.

Heel veel plezier vandaag en zaterdag!

Groetjes,
    Eveline

superknuffel van Kane!

#3881554 Quote

hieperdepiep hoera!!!!!!!!!!!!!!!!

gefeliciteerd met je 1e verjaardag,geniet er maar lekker van.

groetjes petra en anouk

#3881556 Quote

Kei gefeliciteerd lieve Birgit!! Super hoor, en vandaag kado's en feest en zaterdag weer. Vandaag is het een beetje te warm maar zaterdag krijg je wel mooi weer. Laat je maar lekker 2 keer verwennen en geniet van je slingers, misschien laat mama ze wel tot zaterdag hangen dan kun je nog een paar dagen extra genieten.

Liefs Linda en een kusje van Marissa

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct