Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

koorts help

• Auteur

hoi hoi meiden

hoor hier wel niet thuis maar heb effen advies nodig. sverre al weer 8 maanden heeft koorts wat moet ik doen? hij ligt al in een rompertje maar heb van de week ook spikkels ondekt die hij daarvoor niet had. maar ook weer niet zo veel dat zijn lichaam er helemaal onder zit. 3 op voet 2 op hand en 3 in zijn gezicht.

hoeveel kan ik hem geven om de nacht door te komen met zetpit hele of een halve.

heb het nog niet eerder mee gemaakt ja 1 avond ivm inenting.

nou doei doei lucy

#3881573 Quote

Hoi hoi,

De spikkels kunnen ook van de warmte komen.. Jennifer heeft sinds gisteren ook wat warmte-uitslag (tenminste dat denk ik).
    Zorg ervoor dat je kleintje genoeg drinkt, tussendoor ook gewoon water… Lekker veel aandacht geven en idd proberen koel te houden door niet te warm te kleden. Voor de nacht zou ik gewoon een zetpil geven.
    Jennifer heeft vannacht bijvoorbeeld in een romper zonder mouwen  in een slaapzak (ook zonder mouwen uiteraard) geslapen, laken trapte ze zelf al weg….

Heel veel succes meid!!!

gr. Ilone

#3881577 Quote

Hoi Lucy,

Inderdaad goed laten drinken en zeker niet te warm kleden. Voor de nacht een paracetamol van 125 geven. Marissa heeft vannacht in een romper met korte mouwen en een zomerslaapzak geslapen. Nu voor haar middagslaapje ligt ze alleen in een shirtje met spaghetti bandjes en een pamper, helemaal geen romper dus.

groetjes Linda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct