Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wat kunnen ze je toch laten schrikken

• Auteur

Hallo dames,

Marissa slaapt elke middag bijna op de minuut af 1.5 uur. Daar kan ik echt de klok op gelijk zetten. Behalve vandaag dus, ze ligt al 2.5 uur op bed en ik heb haar nog niet gehoord. Terwijl ik me juist af vroeg of ze met dit vieze warme weer uberhaupt wel zou slapen. Nu hebben we een NannyCare dus ik maakte me nog niet te druk, maar 2.5 uur later beginnen de zenuwen toe te slaan. Er zal toch niets zijn? Straks benik vergeten de NannyCare aan te zetten! Ik heb het een kwartier volgehouden maar ben net dus met de schrik om het hart naar boven gegaan Ligt mevrouw heerlijk op haar buik te slapen en ze reageert helemaal niet op de deur. De NannyCare staat gewoon aan. En zij is zo lekker aan het slapen. Ik dus maar weer zachtjes naar beneden. Ben wel benieuwd wanneer ze nou wakker wordt. Eerst willen we dat ze slapen maar als ze te lang slapen is het ook niet goed 🙂

groetjes Linda

#3881578 Quote

Hoi Linda,

Ja het is wat die kleintjes he!!! Slaapt ze ochtends ook zo lang??

Ik heb Jennifer ook wel eens wakker gemaakt hoor als ze te lang sliep, want dan zit je 's avonds weer.. Normaal gaat Jennifer in de ochtend en in de middag ongeveer 2 uur slapen..
    Vorige keer heb ik haar dus laten slapen 's middags (zo 3 uur!) en toen ging ze 's avonds natuurlijk nooit meer slapen..ja pas om half 10 ofzo.. Nou dat doe ik dus niet meer, 8 uur is een mooie tijd om naar bed te gaan!!

Behalve als ze niet lekker is ofzo natuurlijk!!!

Maar misschien dat ze nu ook een overgang gaat maken wat betreft haar slaapjes.. het is altijd maar uitvogelen he!!

Succes gr. Ilone

#3881579 Quote

Hoi Ilone,

Marissa sliep altijd van 12.30 tot 14.00 en van 18.00 tot 19.30 ongeveer. In ieder geval twee keer 1.5 uur. Op dit moment slaapt ze al bijna 3 uur. In een keer dus wat ze normaal altijd in twee keer doet. Gisteren had ze opeens 2 uur geslapen. Het zou inderdaad kunnen dat ze nu naar 1 lange slaap gaat in plaats van 2 wat kortere. Volgens mij hoor ik haar nu. Zou wel fijn zijn als ze nu naar 1 lange slaap gaat, ben benieuwd wat morgen ons brengt.

groetjes Linda

#3881580 Quote

Ja misschien wordt het strakjes dan toch nog maar  1x naar bed!!

Goh wat ga je dan doen met al die vrije tijd..hihi…Heb je een leuke hobby?

Ik moet zeggen dat ik het errug lekker vind dat Jennifer zo 2 uur achter elkaar slaapt.. in de ochtend lekker poetsen en 's middags wat voor mezelf doen!! Lekker scrappen!! Heb net zo'n 400 foto's besteld dus genoeg te doen zeg maar..haha..

#3881581 Quote

Ja heerlijk is dat he. Ik heb van pure schrik gewoon niet gepoetst. Ik heb heerlijk een film gekeken die ik al heel lang wilde zien. Hij heet Ever After een heerlijke romantische vrouwenfilm. En ik heb hem heerlijk helemaal af kunnen zien!

#3881583 Quote

Toppunt van ontspanning….heerlijk hoor!! Het wordt ook steeds makkelijker met de kids vindt je niet!!

Trouwens helemaal top van je vent, echt goed gedaan. Terecht dat je zo trots op hem bent!

#3881585 Quote

djess gaat altijd rond half 7 naar bed.. dan wordt ze rond half 8 sochtend wakker en vervolgens gaat ze er om 10 uur weer in en slaapt ze tot 1 uur.

heerlijk dan die 3 uurtjes voor mezelf!

#3881586 Quote

hoi linda,nou ik lees mn eigen verhaal.haha.ook ik kan de klok op anderhalf uur zetten  smiddags,en dan is anouk wakker,maar hier vanmiddag ook zowat 3 uur.gebeurt nooit,en dan met dit warme weer.

gr petra

#3881693 Quote

Hahaha! Wat lief dat ze zolang heeft geslapen!
    Ik snap je bezorgdheid heel goed! Ik heb ook het verschillende keren met Dylano gehad.
    Wat houden wij toch veel van onze kindjes!!

Fijn dat je die film hebt kunnen kijken trouwens!

Liefs Debby.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct