Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zo trots op mijn man!!

• Auteur

Het hoort hier misschien niet thuis maar ik ben zo trots op mijn man dat ik het toch even wilde delen met jullie. Mijn man is timmerman maar heeft geen diploma's in die richting. Hij is gewoon door werkervaring en heel goed opletten een hele goede geworden. Nu hadden ze vier jaar geleden van zijn werk aangeboden dat hij zijn dilpoma's mocht gaan halen. Op zich natuurlijk heel fijn want mocht dit bedrijf ooit failliet gaan dan zou hij niets hebben. Maar mijn man is heel erg dyslectisch dus zag hij er heel erg tegen op. De opleiding zou twee jaar duren en dan moest hij 1 avond in de week naar school. Nadat we overlegd hebben samen en hij nog met het werk heeft gepraat heeft hij toch besloten om het te gaan doen. Omdat hij zo dyslectisch is kwam hij in een speciaal programma van de Europese Unie dat betekend dat hij er net zo lang over mocht doen als voor hem nodig was. En nu vier jaar later is hij geslaagd!!! Morgenavond is de diploma uitreiking waar Marissa en ik maar ook zijn ouders zullen zijn. Ik vind het zo knap want het is echt niet makkelijk geweest voor hem. En hij heeft super hoge cijfers gehaald! Alles tussen de 7 en 10. Echt zo knap. Wat zal ik morgen trots op hem zijn als hij zijn diploma in ontvangst gaat nemen!!!

liefs Linda

#3881582 Quote

Hoi

Kan me voorstellen dat je dat even kwijt wilde. Soms kunnen we wel zeuren over de mannen, maar zonder ze kunnen we nou ook weer niet.

Neem de zakdoekjes maar mee morgen, en succes

Groetjes Kirsten

#3881584 Quote

super knap!!

gefeliciteerd.. en je man natuurlijk ook 🙂

veel plezier morgen.

groetjes jess en djess

#3881588 Quote

hoi hoi

GEFELICITEERD (ook voor je man dan he )

geniet ervan morgen , een hele mooie dag gewenst

enne tuuuuurlijk hoort het hier wel thuis

al het goede nieuws is welkom toch??

groetjes moekje

#3881591 Quote

Hoi Marissa,

Wat ontzettend knap dat je man er toch aan is begonnen ondanks zijn dyslexie! En dan ook nog met zulke goede cijfers geslaagd.
    Feliciteer je man van harte met zijn diploma en neem inderdaad maar zakdoekjes mee!

liefs Mariska

#3881599 Quote

Hartstikke goed van hem!! Proficiat!!!
    Wat een heerlijk trots gevoel he??
    Geniet maar lekker morgen…en wees maar lekker trots!

Liefs,swinnie

#3881618 Quote

Hoi Linda,

Gefeliciteerd hoor!! Echt een  goede prestatie van je man!! Je mag met recht trots op hem zijn!!

Geniet er maar van, zijn diploma uitreiking!!

Groetjes Martine

#3881625 Quote

Hoi Linda,

Je bent met recht trots volgens mij. Henk heeft ook altijd ontzettend veel moeite gehad met leren. Hij is een zogenaamd LOM school kind maar hij heeft nu ook voor zijn werk al een paar vrij zware cursussen gehaald en dan ben ik ook altijd ontzettend trots.

Geniet er maar van en verwen hem maar een beetje voor zijn harde werken.

Groetjes
    Inge

#3881632 Quote

dit hoort zekers hier thuis. Wat ontzettend knap van je man!! Gefeliciteerd. Natuurlijk ben je apetrots!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct