Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

even van mij afschrijven

• Auteur

pffff het is warm. vera is neit te pas. het weer?? de prikken?? (heeft ze ook gehad vandaag). zeg het maar. soms wil ik dat er een briefje uit haar kwam en daar op stond waar ze last van heeft. ze wil helemaal niks.neit op de grond en niet in de box niet in de wipstoel met babygym (meestal is dat altijd wel goed) nu zit ze voor de tv sesamstraat aan het kijken en is druk aan het kletsen.
    ik ben aan het koken en bekijk mn benen (ja je moet wat doen he???) zie ik nog meer stria dan dat ik al had 🙁 neit fijn. komt door de zwangerschap ik ben toen flink gegroeid in mijn benen en billen. kijk ik naar mijn onderbenen en zie ik nog meer spataders 🙁 die had ik ook al maar aan het eind van de zwangerschap kon ik mijn steunpanty niet meer aan dus heb ik er meer van gekregen. bah wat krijg ik zo een hekel aan mijn benen. en met dit weer doe je ook geen lange broek aan….. als ik een 3-kwarts broek aan heb zie je niks meer van de strepen en spataders maar op zulke dagen kan ik flink balen…zo ook nu 🙁
    zo nu heb ik ff lopen zeuren. sorry dames…..hoeft mn man het niet meer aan te horen 🙂

groetjes sibje

#3881589 Quote

hoi,