Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

even van mij afschrijven

• Auteur

pffff het is warm. vera is neit te pas. het weer?? de prikken?? (heeft ze ook gehad vandaag). zeg het maar. soms wil ik dat er een briefje uit haar kwam en daar op stond waar ze last van heeft. ze wil helemaal niks.neit op de grond en niet in de box niet in de wipstoel met babygym (meestal is dat altijd wel goed) nu zit ze voor de tv sesamstraat aan het kijken en is druk aan het kletsen.
    ik ben aan het koken en bekijk mn benen (ja je moet wat doen he???) zie ik nog meer stria dan dat ik al had 🙁 neit fijn. komt door de zwangerschap ik ben toen flink gegroeid in mijn benen en billen. kijk ik naar mijn onderbenen en zie ik nog meer spataders 🙁 die had ik ook al maar aan het eind van de zwangerschap kon ik mijn steunpanty niet meer aan dus heb ik er meer van gekregen. bah wat krijg ik zo een hekel aan mijn benen. en met dit weer doe je ook geen lange broek aan….. als ik een 3-kwarts broek aan heb zie je niks meer van de strepen en spataders maar op zulke dagen kan ik flink balen…zo ook nu 🙁
    zo nu heb ik ff lopen zeuren. sorry dames…..hoeft mn man het niet meer aan te horen 🙂

groetjes sibje

#3881589 Quote

hoi,

lieve meid ik weet precies waar je t over heb en hoe je je voelt, die rot strepen heb ik ook maar dan op m,n buik en boven armen en alle cremmetjes in de wereld heb ik gebruikt het helpt niks ben zelfs naar de plastische chirurg ervoor geweest maar helaas ook die kunnen niets doen, na drie zwangerschappen zeggen ze wel je hebt er wat moois voor t terug tuurlijk, het allermooiste het meest waardevolste bezit dat ik heb, maar als ik zo buitenloopt en zie al die meiden en moeders die weer helemaal de oude zijn of nog dikker zijn dan ik geweest ben en geen streepje te bekennen is dan baal ik, durf niet meer te zwemmen daar was ik altijd zo gek op, nou ja etc etc, balen.

nou ik heb ook even een eitje gelaten, haha

kop meid, zeg ik ook tegen mezelf, en soms werkt het nog ook haha.

groetjes bianca

#3881590 Quote

Hoi Sibje,

Ik weet precies wat je bedoelt…. Ik had gisteren zo'n baaldag. Samen met een vriendin naar een strandje toe hier in de buurt. Maar een rok aangedaan en een zwart hemdje. Maar ik bikini of badpak. nee…. dat kan echt niet.
    En dan baal ik al wel van lichte spataders en striae op mijn benen. En op mijn armen ook striae en hangarmen.
    We willen graag 2 of 3 kindjes, als ik daarna geld heb dan laat ik mijn hangbuik (ook nog hahaha) en borsten en armen weer mooi maken.
    Je krijgt er inderdaad wat moois voor terug, maar daarom mogen we toch af en toe wel zeuren?

liefs Maris

ps die vriendin heeft overigens wel spataders in d'r benen, maar die had ze al en verder is ze gewoon weer superslank…. hahaha gemeen toch

#3881638 Quote

Lekker klagen hoor, dat lucht misschien wel op.

Ik baal dus ontzettend van mijn buik!! Echt lelijk. Mijn benen zijn altijd al stevig geweest. stevig onderstel zeg ik zelf altijd maar, hahahaa.

Ik weet op zon warme dag ook nooit zo goed wat ik aan moet. Verder ben ik altijd heel erg wit, en word ook niet bruin. Dus als ik een kort rokje aan doe, dan heb ik binnen het uur wel een opmerking. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

#3881645 Quote

hoi
    oh ben gelukkig niet de enige die soms flink van zichzelf baalt.het lukt me niet om die laatste 8 kilo er af te krijgen dus weet soms niet wat ik aan moet.dit staat niet,dat staat niet….of het past nog niet goed.bah.maar ja ik zit soms zelf savonds op de bank met mn handen in een zak chips dus…en de volgende ochtend baal ik weer van mezelf.oja ik word in de zon eerst rood en dan verkleurt het wel een beetje tot bruin(gelukkig),ook ik sta stevig in het leven zal ik maar zeggen.

groetjes petra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct