Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zo raar.

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik vind het zo'n raar idee. Vorig jaar zat Bas nog veilig in mijn buik. Wist ik niet eens dat hij de volgende dag geboren zou worden.
    En nu wordt hij dus morgen echt één!
    Het is een flinke knul die babbelt en kletst. Die los staat en langs de box en tafel loopt.
    Waar is dat jaar gebleven?
    Wat is het snel gegaan.
    En wat heerlijk dat we het eerste jaar achter de rug hebben.

Groetjes,
    Karin

#3881611 Quote

Hoi Karin,

Wat gaat het allemaal hard he. Vorig jaar wist je nog helemaal niet wie Bas was en nu ken je hem door en door. En dan in 1 jaar van een hulpeloze baby naar zo'n aktief mannetje. Het eerste jaar vliegt voorbij. Geniet vandaag van de verjaardag van je mannetje en vergeet niet om iemand foto's te laten maken want ook deze dag vliegt voorbij. Veel plezier vandaag en jij natuurlijk ook gefeliciteerd!!

liefs Linda

#3881692 Quote

Hier dacht ik vandaag nog aan, toen m'n vriendin op visite was en haar dochtertje (die 16 maanden is) naast mijn zoontje van 14 maanden ging staan. En hij is een kop groter dan haar….toen had ik ook zoiets, vorig jaar was je 2 maanden, was je nog te klein en te licht, maar als ik je nu zie…ben je heel erg lang en al een hele kerel….een echt klein mini mensje!!

Maar ik vind het zo heerlijk!!

Groetjes
    Angel

#3881698 Quote

haai,

HAPPY BIRTHDAY TOO YOU, HAPPY BIRTHDAY TOO YOU HAPPY BIRTHDAY KLEINE BAS HAPPY BIRTHDAY TOO YOU…

Maak er een leuke dag van, geniet er maar van,

groetjes bianca

#3881700 Quote

De tijd gaat veel te snel.

Mijn oudste heeft morgen alweer zijn laatste dag op de peuterspeelzaal en gaat na de schoolvakantie naar de basisschool. Ik weet nog als de dag van gisteren dat hij geboren is.

Af en toe zou je de tijd even stil moeten kunnen zetten, maar het is ook wel weer heerlijk om te zien hoe ze zich ontwikkelen en wat ze allemaal bijleren in korte tijd.

Geniet er zoveel mogelijk van, voor je het weet hebben ze ons niet meer nodig en gaan ze zelf de wijde wereld in.

Liefs Saskia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct