Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

goede schoentjes

• Auteur

Hoi meiden (degenen die NIET op vakantie zijn!)

Er heeft al eens een topic gestaan over goede, betaalbare
    schoentjes. Maar met het zoekprogrammaatje hier heb ik altijd ruzie en kan het dus niet terug vinden..
    Dus dan maar weer even opnieuw de vraag:

Wie weet waar ze goede en toch betaalbare schoentjes verkopen?
    ik wil in de winkel ook wel wat advies. Het is toch zo dat je ongeveer 1 cm ruimte in het schoentje over moet houden voor de groei??
    Of minder?
    Een soort sandaaltje is ook leuk,voor nu. Gaat om een jongetje.
    Wie oh wie? Roy loopt nog niet uit zichzelf maar wel veel aan de hand.

#3881626 Quote

hoi hoi

ik heb voor Ryan schoentjes van shoesme (ook via internet te koop)
    vind het hele fijne schoentjes ik heb ze in een kinderschoenenspeciaalzaak gekocht
    hier in de stad.
    ook bij Nimco hebben ze hele leuke goede schoentjes voor de kleintjes
    en dolcis heeft ook wel leuke

succes ermee

groetjes moekje

#3881631 Quote

Ja, wat is betaalbaar. Ik heb het opgegeven om betaalbare schoenen te vinden.   De schoenen van mijn oudste kosten vaak 70 a 80 euro. Vind ik heel veel geld! Maar ja, schoenen vind ik toch niet iets om op de bezuinigen.

Toch zag ik laatst bij Scapino voor de kleinere kinderen van die Elephanten. Dat was volgens mij altijd wel een goed merk. En bij Scapino niet duur! En ze hebben ook wel eens ecco schoenen bij Scapino. Ook redelijk geprijst.

#3881704 Quote

Hoi,

Mijn dochter heeft roze puma's. Gekocht bij sport 2000. Ze verkopen ze ook bij aktiesport. Helemaal goed als ze nog niet zelf lopen, want het zooltje is buigbaar. Je hebt ze ook in jongensmodel. Bij aktiesport kun je op de website kijken bij babyschoen. Ze zijn nu in de aanbieding voor 25 euro. Iedereen zegt er iets over: wat een leuke schoenen!

Groetjes Belle

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct